Hop til indhold
  • 0

Puls / wireless relæ + batteritryk


Henrik B.S. Thomsen
 Share

Spørgsmål

Hej alleHar følgende problem jeg ikke kan få løst:Jeg har et uni relæ wireless + et batteritryk med 4 taster.Det jeg gerne vil er at når jeg trykker (og holder) på øverste højre knap på batteritrykket, så tænder mit wireless relæ, og når jeg så slipper knappen igen, så slukker mit wireless relæ igen.(Vil gerne bruge det til at styre min garageport)Det kræver dog som sagt et wirelss relæ + et alm. 220 v kiprelæ, da garageportåbneren ikke skal have et 220 v signal for at åbne)Såfremt der er nogen der har en bedre/billigere idé er jeg lutter øre.Dbh.Flippe

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej igenFor god ordens skyld et overnævnte kun en del af mit setup.Derudover har jeg inde i huset:16 wireless kombi lysdæmper36 wireless stikkontakter17 "ganske almindelige" lampeudtag3 wireless batteritryk 6-sl2 wireless batteritryk 4-sl1 uni lysdæmper wireless1 IHC IR-modtager (Endnu ikke tilsluttet - men tilsluttes direkte til controller uden inputmodul)1 IHC Skumringsrelæ (Endnu ikke tilsluttet - men tilsluttes direkte til controller uden inputmodul)1 IHC Controller visual 2 med viewer.1 IHC strømforyning (Lille model)1 IHC Net antennefordelingssystem (Coax -> UTP)1 IHC Net strømforsyning til overstående.Alt i koksgrå/alu - IR-modtager skal bruges til lysdæmpning framin NAD-fjernbetjening til tv/anlæg.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Sikke en service :) Jeg kan dog ikke læse filen *.ifb - hvordan indlæses denne i et projekt ?Derudover kunne det være rart at vide hvordan man slettededisse elementer selv ?Jeg har f.eks et problem med mine kontakter - jeg bruger funktionsblokken 1.1.01c på alle kontakter (Forsøger mig pt. kun med 3 rum over controlleren). Dette giver bla. det problem at allemine kontakter slukker automatisk kl. 0.00Dbh.Flippe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

flippe skrev:

Sikke en service :) Jeg kan dog ikke læse filen *.ifb - hvordan indlæses denne i et projekt ?Derudover kunne det være rart at vide hvordan man slettededisse elementer selv ?Jeg har f.eks et problem med mine kontakter - jeg bruger funktionsblokken 1.1.01c på alle kontakter (Forsøger mig pt. kun med 3 rum over controlleren). Dette giver bla. det problem at allemine kontakter slukker automatisk kl. 0.00Dbh.Flippe
det problem med det slukker, kan klares med nye funktions blokke, ny firmware og software ver. 2.6firmwareloaderen ligger sammen med softwaren.de rettede blokke får du her. [file name=Rettede_blokke_fra_LK-52823788298abd3ee625f2c090f9120e.zip size=57871]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Rettede_blokke_fra_LK-52823788298abd3ee625f2c090f9120e.zip[/file]

Rettede_blokke_fra_LK-52823788298abd3ee625f2c090f9120e.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok