Hop til indhold
  • 0

Udelys v2,0


IHC-Lærling
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Thomas

Du trækker følgende scenarie udgange over på scenarie på din lampe.

Mørkt med OFF
Ur med ON
Sluk med OFF

Udgang fra lampen føres over på indgang tilbagemelding på funktionsblokken.

Dit UR indstiller du til de tider hvor der må være lys, f.eks fra 16.00 til 22.00

Virkemåde indstilles til "Mørkt og ur".

Denne indstilling fremkalder "Mørkt" scenariet når det bliver mørkt, men da den er trukket over med OFF, bliver lyset ikke tændt. Når indgangen for ur skifter til ON, OG indgangen for mørkt er ON, fremkaldes "Ur" scenariet, men altså kun hvis det er mørkt. Hvis det bliver mørkt efter indgang for uret er skiftet til ON fremkaldes ur scenariet.

God fornøjelse.

PS. Hvis du markerer funktionsblokken og trykker F1, kommer der en hjælpe fil.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
12 timer siden, hamderdoygaard skrev:

så jeg er het grøn i det.

Ikke noget problem, der har vi alle været.

Med udelys 2.0 går jeg ud fra, at du under download har hentet "Udvendigt lys 2.0". I den ZIP fil var der 3 filer, Et tekstdokument, samt en PDF, og en IFB fil. Som jeg skriver i tekstdokumentet så SKAL både PDF og IFB filerne gemmes i sammen mappe under Visual funktionsbloks. f.eks. 07. Intelligente boliger.

Så længe funktionsblokke er rød, dvs. den lille firkant ud for funktionsbloks navnet er rød, så kan du, som ved originale LK funktionsblokke trykke F1 for at få hjælp. Hvis den ikke er rød, så anbefaler jeg at du henter og installer den igen.

Hvis vi er enige så langt og det stadig giver problemer, så prøv at beskrive hvad du gerne vil, og vedhæft gerne dit program eller et skærmdump.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok