Hop til indhold
  • 0

2.8.6 Firmware til HW 6.1 HVORDAN?


Simon Bo Fiskbæk
 Share

Spørgsmål

Hej Alle sammen :)

Håber i kan hjælpe :)

Mit problem bunder i at jeg ikke kan få mit Ihc Remote på min Andriod telefon til at virke.

Jeg kan sagtens finde den på telefonen feks. ved at taste controllerens ip: 192.168.1.166

Så for jeg forsiden

Går jeg så ind i Ihc remote og jeg taster ip inden og mit brugernavn og adgangskode skirver den: Authentication Faild - Please verify login settings ???

Har så læst i en tråd herinde at HW 6.1 skal have Firmware version 2.8.6 fra HW 6.2

Men når jeg prøver at ligge den i min controller vil den ikke give lov til det tillader den ikke fordi den er for ny.

Så læste jeg også et sted at man skulle bruge en ældre firmware loader version 1.3 eller ældre for at få lov til det, men hvor finder jeg den henne?

Men i bund og grund ønsker jeg blot at få mit IHC Remote til at virke.

Håber virkelig i kan hjælpe:)

Mvh. 

Simon Fiskbæk

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0
2 timer siden, ChristofferF skrev:

var ved at ændre et netværks indstilling i aftes via IHCStarter.  Havde login via wifi og trykkede gem indstillinger...

controller genstartede i forbindelse hermed, og har ikke været sig selv siden. Genstarter igen og igen.  Jeg kan tænde/slukke afbrydere på vægge i de 8-10 sekunder controlleren er oppe at køre - hvorefter den genstarter.  Udendørs scenarie lys virker fx.  

mystisk.

kan sådan en controller "reddes", eller skal jeg handle en brugt 6.2 eller ny visual 3.   altså fx. rep af backup-modul eller strømforsyning som du forslår Torben ?

på forhånd, mange tak for input og bud på en løsning.

vh. Christoffer 

Du burde altid kunne rede en 6.2 via usb forbindelse

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Mikkel

hvad skal jeg gøre ?; tvinge en firmware opdatering igennem ?.  jeg er lidt bekymret for, at controlleren genstarter under installation af firmware igen - er den så ikke færdig ?

overvejer noget IHC elektriker assistance, nogen anbefalinger i Aalborg ?,  søger og finder fx. Jens Meldgaard, nogen anbefalinger  ?
skal jeg oprettet som et nyt forum spørgsmål, eller ok jeg skriver videre i denne tråd ?image.thumb.png.345c2d3b23f7867334c96b7f47937108.png

vh. Christoffer

image.thumb.png.345c2d3b23f7867334c96b7f47937108.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, ChristofferF skrev:

Hej Mikkel

hvad skal jeg gøre ?; tvinge en firmware opdatering igennem ?.  jeg er lidt bekymret for, at controlleren genstarter under installation af firmware igen - er den så ikke færdig ?

overvejer noget IHC elektriker assistance, nogen anbefalinger i Aalborg ?,  søger og finder fx. Jens Meldgaard, nogen anbefalinger  ?
skal jeg oprettet som et nyt forum spørgsmål, eller ok jeg skriver videre i denne tråd ?image.thumb.png.345c2d3b23f7867334c96b7f47937108.png

vh. Christoffer

image.thumb.png.345c2d3b23f7867334c96b7f47937108.png

Jeg bor i Aalborg området men har ikke tid til fysisk at hjælpe. Jeg har dog aldrig oplevet at en visual 2 er gået i genstart loop. Men det kan måske ske.

Hvad sker der hvis du laver en konstant ping af usb:

ping USB -t 

Kan du se den taber ping og kommer op igen etc.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok