Hop til indhold
  • 0

Røgalarm 230v - 9v backup


Szafranski
 Share

Spørgsmål

Hejsa.

Pt. Har jeg Siemens som er serieforbundet og den ene er desværre stået af og prøver derfor at finde en erstatning, som fungerer på samme måde som nuværende, men som også kan indgå i Google home og derved give mig besked.

Ved der findes Nest røgalarm, men synes den er en kende for dyr.

Kender i til nogen alternativer. Den må gerne skulle forbindes via openhab. Det skal bare helst være noget som der allerede er lavet bindings til og som kan integreres med Google home

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Kun zwave modeller som jeg lige umiddelbart kender til. 
Ellers er der Honeywell som kører på Zigbee via Xiaomi. 
Jeg har dog ikke selv prøvet nogle af dem.

Fra openhab burde du så kunne få dem over i Google, men undersøg lige om de er understøttet først.. Jeg overvejer selv at udskifte vores Easylux røgalarmer. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Kandersen skrev:

Kun zwave modeller som jeg lige umiddelbart kender til. 
Ellers er der Honeywell som kører på Zigbee via Xiaomi. 
Jeg har dog ikke selv prøvet nogle af dem.

Fra openhab burde du så kunne få dem over i Google, men undersøg lige om de er understøttet først.. Jeg overvejer selv at udskifte vores Easylux røgalarmer. 

Har godt luret lidt på Honeywell, og også Nedis SmartLife Røgalarm.

Håbede bare på der var nogen som havde direkte erfaringer med en løsning. 

Jeg er også lidt begrænset i, at det skal være en større en. Mange af de nye er jo meget små, men skulle gerne have dækket mine PL dåser, hvor de eksisterende har været monteret

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
19 minutter siden, Szafranski skrev:

Jeg er også lidt begrænset i, at det skal være en større en. Mange af de nye er jo meget små, men skulle gerne have dækket mine PL dåser, hvor de eksisterende har været monteret

Dem som har opsat vores easylux har "heldigvis" ikke sat dåser under. Så der er bare et hul i loftet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok