Hop til indhold
  • 0

IHC Kip


Michael Brøgger
 Share

Spørgsmål

Hey gutter

Så kom jeg med på openHab vognen, det virker egentlig meget fedt, og når man først lige fanger fidusen så kører det jo på skinner. Når det så er sagt så er 10-øren ikke faldet i forhold til at få realiseret de kip funktioner jeg har i min IHC installation. Jeg ved ikke hvor meget jeg skal kunne se i channels under IHC/Elko things. Men umiddelbart kan jeg kun se "Installationssiden" af Visual, og ikke funktionsblokkene. Hvordan filan får jeg openHab til at aktiverer mine kip blokke i IHC?

 

mvh

Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Normalt synes jeg det er smart nok, når en binding selv kan scanne for things/kanaler. Og specielt med IHC der rummer så pokkers mange. 
På den anden side, så har jeg dælme lært meget ved, at ikke kunne bruge en auto scanning, og lave items manuelt i hånden. Det betød for nogle måneder siden, at jeg faktisk droppede helt at bruger PaperUI til items, og siden har konverteret alt til items filer. Eneste problem jeg har ved det, det er at gøre op med mig selv, hvor mange forskellige items filer jeg skal have, og hvad jeg skal kalde dem. Jeg har lidt svært ved at begrænse mig :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

@Michael Brøgger

Må jeg spørge hvordan du har lavet din kip?

Jeg kommer fra openhab ver. 1.6 og har bruget rules til at få kip til at fungere. Jeg kan dog ikke få det til at virker med things og uden brug af rules.

Jeg har oprettet et indlæg, hvor jeg beskriver problemet -> openhab2-kip

måske du vil smide en kommentar der. Tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok