Hop til indhold
  • 0

IHC/SA Unidimmer 400 skifte mode?


Freak
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg har en uni dimmer IHC/SA 400 jeg ikke kan få til at skifte mode der står man skal holde de 2 memory knapper inde i 10 sek. men efter et par sek. så blinker lyset og den har sat værdien til en af de 2 memory. Jeg bruger wireless kontakter hvis det kan have betydning? Jeg vil godt have den over til 2 tast styring så en er ned/sluk og en op/tænd.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
På ‎17‎-‎08‎-‎2018 at 23:28 , Freak skrev:

Prøvede også med 2 tryk på engang, det var samme resultat. Skal der trådet tryk til?

Du kan konfigurere et tryk i Visual i venstre vindue og forbinde det til de 2 men inputs på dimmeren. Upload projektet og brug serviceview til at aktivere denne indgang.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 20.8.2018 at 11:55 , Bjarne Sørensen skrev:

Du kan konfigurere et tryk i Visual i venstre vindue og forbinde det til de 2 men inputs på dimmeren. Upload projektet og brug serviceview til at aktivere denne indgang.

 

På 20.8.2018 at 11:55 , Bjarne Sørensen skrev:

Du kan konfigurere et tryk i Visual i venstre vindue og forbinde det til de 2 men inputs på dimmeren. Upload projektet og brug serviceview til at aktivere denne indgang.

Hej Bjarne,

Jeg sidder lidt med samme problem som forfatteren, jeg kan heller ikke få min dimmer til at skifte mode, jeg gjorde som du skrev, jeg forbandt et andet lampetryk i køkkenet til input på niveau1 & niveau2 , uploadede . Holdt knappen inden mindst 15 sec, men den tændte bare lystet i spotten og så skete der ikke mere. Kan du hjælpe lidt mere ?

Mvh

Flemming 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 27.1.2022 at 11:02 , Flemming Wilton Hansen skrev:

 

Hej Bjarne,

Jeg sidder lidt med samme problem som forfatteren, jeg kan heller ikke få min dimmer til at skifte mode, jeg gjorde som du skrev, jeg forbandt et andet lampetryk i køkkenet til input på niveau1 & niveau2 , uploadede . Holdt knappen inden mindst 15 sec, men den tændte bare lystet i spotten og så skete der ikke mere. Kan du hjælpe lidt mere ?

Mvh

Flemming 

Hej Flemming.

Er det mode skift der ikke virker? 

Har du prøvet dette:

image.png.f88ea4d81b53e1b73f861590482a92e2.png

Link til manual: 9894722_04.pdf (lk.dk)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Hej Flemming.

Er det mode skift der ikke virker? 

Har du prøvet dette:

image.png.f88ea4d81b53e1b73f861590482a92e2.png

Link til manual: 9894722_04.pdf (lk.dk)

 

Hej,

Ja lige præcis, jeg har gjort som du beskriver (fandt det på LKs datablad om Dimmeren) og som jeg skrev så forbandt jeg et tryk til begge indgange på dimmeren og holdt mindst 15 sek, men så vidt jeg kan se er der ikke sket noget. Jeg burde vel kunne styre den som en 1-knaps betjening bagefter. Jeg prøver igen og vender tilbage.

Tak for hjælpen indtil videre.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Flemming Wilton Hansen skrev:

Hej,

Ja lige præcis, jeg har gjort som du beskriver (fandt det på LKs datablad om Dimmeren) og som jeg skrev så forbandt jeg et tryk til begge indgange på dimmeren og holdt mindst 15 sek, men så vidt jeg kan se er der ikke sket noget. Jeg burde vel kunne styre den som en 1-knaps betjening bagefter. Jeg prøver igen og vender tilbage.

Tak for hjælpen indtil videre.

Er din Uni400 IHC/SA fortrådet op på både Mem1 og Mem2? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok