Hop til indhold
  • 0

Kommunikation mellem Ihc controller og smart phone


Peter Holm Larsen
 Share

Spørgsmål

Jeg er ved nu at have alt med min nye Ihc controller V3 oppe og fungerer som den skal. 

Har et gammelt SMS modem, der kan sende og modtage 2x2 beskeder. 

Ville gerne kunne kommunikere mere mellem min controller om min iPhone. 

Er den rigtige vej at anskaffe et Ihc SMS modem - eller er der andre bedre løsninger - der også er enkle at anvende og sætte op?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
15 timer siden, Peter Holm Larsen skrev:

Jeg er ved nu at have alt med min nye Ihc controller V3 oppe og fungerer som den skal. 

Har et gammelt SMS modem, der kan sende og modtage 2x2 beskeder. 

Ville gerne kunne kommunikere mere mellem min controller om min iPhone. 

Er den rigtige vej at anskaffe et Ihc SMS modem - eller er der andre bedre løsninger - der også er enkle at anvende og sætte op?

 

Køb LK's App IHCremote og brug den.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Peter Holm Larsen skrev:

Kan man sætte den op også så man får beskeder ved hændelser på en udgang fx?

 

 

Desværre ikke. Lk er lysår bagefter, eller rettere sagt App udvikleren Apropos som de hedder. 

Smid Ihc-Captain på sammen med, så kan du sætte push beskeder op som opfylder dine ønsker. Du kan også bruge Ihc-Captain som remote app og spare lk's. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
16 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Desværre ikke. Lk er lysår bagefter, eller rettere sagt App udvikleren Apropos som de hedder. 

Smid Ihc-Captain på sammen med, så kan du sætte push beskeder op som opfylder dine ønsker. Du kan også bruge Ihc-Captain som remote app og spare lk's. 

Ville du så undlade IHC App og kun bruge IHC Captain - og er IHC Captain let at installere og hvor kan man læse herom mv. af krav .

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
42 minutter siden, Peter Holm Larsen skrev:

Ville du så undlade IHC App og kun bruge IHC Captain - og er IHC Captain let at installere og hvor kan man læse herom mv. af krav .

Jeg bruger lk's app. Men det er en smagssag hvad man er til. 

Ihc-Captain synes jeg er nem. Der er et underforum her på sitet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 20/6/2018 at 18:03 , Bjarne Sørensen skrev:

Jeg bruger lk's app. Men det er en smagssag hvad man er til. 

Ihc-Captain synes jeg er nem. Der er et underforum her på sitet. 

Men jeg vil fx gerne kunne se om hvilke udgange der er tændt, kunne se om en udgang aktiveres eller kunne aktivere udgange. 

Hvilke dele kan man med ihcs app og med Ihc captain.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Peter Holm Larsen skrev:

Men jeg vil fx gerne kunne se om hvilke udgange der er tændt, kunne se om en udgang aktiveres eller kunne aktivere udgange. 

Hvilke dele kan man med ihcs app og med Ihc captain.

 

 

Du kan begge dele med begge apps. 

Vil du gerne slippe for lidt ekstra arbejde med at købe en RPI, installere Ihc-Captain og sætte det op, skal du købe lk's app. Den virker ud af boksen når du har åbnet de korrekte porte i din router. Du bør have fast ip adresse for at forbinde smertefrit ude fra. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
21 timer siden, Bjarne Sørensen skrev:

Du kan begge dele med begge apps. 

Vil du gerne slippe for lidt ekstra arbejde med at købe en RPI, installere Ihc-Captain og sætte det op, skal du købe lk's app. Den virker ud af boksen når du har åbnet de korrekte porte i din router. Du bør have fast ip adresse for at forbinde smertefrit ude fra. 

Køber kan appen, skal man så købe den til hver telefon man skal have den installeret på eller kan man installere på flere telefoner med samme fx appel-id?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
54 minutter siden, Peter Holm Larsen skrev:

Køber kan appen, skal man så købe den til hver telefon man skal have den installeret på eller kan man installere på flere telefoner med samme fx appel-id?

Generelt med Apple kan du installere betalte apps på 5 enheder med samme Apple id, eller du kan bruge familiedeling og hente den gratis på familiens andre iPhones. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok