Hop til indhold
IHC-User.dk
  • 0
Kandersen

IHC Captain virker ikke efter controller update

Spørgsmål

Hej @Mikkel Skovgaard

I forgårs skulle jeg lave nogle ændringer til mit Visual program, som jeg derefter uploadede til controlleren (helt som normalt). 
Da jeg senere skulle slukke lyset i min stue via IHC tryk, så skete der nada (det er de Hue lamper som er styret via IHC Captain). Jeg troede egentlig det var fordi IHC captain var stoppet, ligesom der tidligere har været et problem med. Jeg var dog på vej i seng på det tidspunkt, så jeg fik først tid til at se på det i går.

I går:
IHC Captain var IKKE stoppet. Og jeg kunne stadigvæk ikke slukke lyset på IHC tryk.
Jeg måtte genstarte IHC Captain, førend jeg igen kunne slukke/tænde lyset i stuen. 

Bruger selvfølgelig version 1.10.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Det burde den måske. Men den gjorde det ikke forleden aften, 100% sikkert.. Eller rettere, det er muligt den gjorde, men jeg kunne ikke slukke Hue lyset på IHC tryk bagefter :)
Jeg har nogle ændringer jeg skal lave i programmet i den nærmeste fremtid, så holder jeg øje med den.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
  • 0

Hej @Mikkel Skovgaard 
I går fik jeg tid til at rode med IHC Visual igen og lavede nogle ændringer i programmet... Og ganske som forventet, så virker IHC captain ikke jeg har uploadet et nyt program til controlleren. Hverken Hue lyset i stuen kunne slukke, og heller ikke Pushover besked. 
Her til morgen genstartede jeg så IHC captain. Så virkede Hue lyset, og jeg kunne sende en mail (den test jeg lavede forleden). Men jeg fik ingen pushover besked da jeg tilsluttede alarmen, som jeg ellers plejer at få.. Det er lidt underligt.
Jeg skal se om jeg får lidt tid til at rode med det i aften.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.