Hop til indhold
  • 0

Forsinket ind/udkobling på alarm


KimPedersen
 Share

Spørgsmål

Hej alle IHC user's :-)

Jeg har netop installeret IHC alarm ifb. med nybyg, med kodetastatur, skal sikring og PIR sensorer. Det fungere pt. fint men med ret standard programmering.

Som så mange andre præ-fabrikerede alarm systemer, får man en advarsels lyd ved til-/frakobling.

Det kunne jeg også godt tænke mig at lave på mit system, og det vil give en chance i begge "retninger" såfremt man skulle glemme at alarmen var slået til, når jeg åbner min hoveddør.

Jeg kunne godt bruge de interne lydgivere, men kodetastaturets lydgiver vil helt sikkert være at foretrække. 

Jeg har lidt udfordringer med at se hvordan jeg kan lave det, og håber nogle af Jer måske kan give mig nogle gode tips:-)

På forhånd tak.

 

Mvh Kim

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Kim

Velkommen til, og tillykke med den nye bolig.

Lydgiveren i kodetastaturet kan ikke "fjernstyres" og dermed heller ikke programmeres.

Hvis du har magneter i døren og åbner den uden af have frakoblet alarmen, så får du ikke en advarsel - men en udløst alarm.

Til visuel indikering af tilstanden skifter dioden i kodetastaturet imellem rød og grøn når du til eller frakobler alarmen. Da denne visualisering kan være svære at se hvis man f.eks. bruger den lille fjernbetjening fra bilen, laver jeg normalt mine anlæg så det udvendige lys blinker 2 gange ved korrekt tilkobling og 5 gange hvis tilkoblingen mislykkedes.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 timer siden, KimPedersen skrev:

Jeg har forsøgt at logge ind på controlleren via http\\usb og jeg får siden op med administrator, service view osv, men uanset hvilken jeg vælger så får jeg en “unable to” besked op. 

Det lyder som Java problemer, har du opdateret FW i kontroller og seneste java?

Du kan finde en masse info om java problemer her på sitet. søg på Java problemer igen igen igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok