Hop til indhold

Symboler til fuga tryk


Ulrich Thorsen
 Share

Recommended Posts

Det har længe irriteret mig at være begrænset til kun at kunne få et symbol pr. tryk med LK’s laser gravering, så jeg har i lang tid ledt efter en anden løsning. Forleden faldt jeg over dette produkt Dry rub off decal paper

[img size=200]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/fuga_ihc_tryk_resize.jpg Er der nogen der har fundet en anden løsning?

post-296-13549256691922_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror ikke de hvide ark med bogstaver man kunne få i gamle dagen med bogstaver og symboler.Man skulle så graver på bagsiden for at overføre det til papir og andet.Men det de viser på youtube er jo nærmest et klistermærke og det er nok mere holdbart i længden.Men det må jo komme an på en prøv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Materialet der ender med at sidde på tangenten minder om husholdningsfilm, lidt kraftigere og mere sejt og så er det meget klistret. Man har kun et forsøg når det skal sættes på.Da de kun har siddet på i en uge, kan jeg ikke svarre på hvor holdbare de er. Men jeg har nu prøvet at vaske en tangent 3 dage i træk med sæbevand, og det kunne den sagtens holde til. Da der er plads til ca 70 mærkater på et A4 ark og fem ark koster ca 120 kr, kan de også nemt og billigt udskiftes, hvis det skulle blive nødvendigt.Til koksgrå tangenter kunne man printe dem i gult.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

I må undskylde det sene svar, men jeg har haft et harddisk crash, meget belejligt her i julen - hmm.Godt at se DennisS har været behjælpelig med links, tak for det. Symbolerne har jeg scannet fra LKs bestillingsseddel (gad vide hvad de vil sige til det?) og lavet dem transparente i photoshop. De er så kopieret over i excel, det var det eneste software jeg havde, hvor jeg let kunne placere symbolerne præcist nok. Der findes sikkert mere anvendeligt software til det. Pga. crashet har jeg foreløbig kun excel arket, hvor ikke alle symboler er med, men det er da en start. http://rapidshare.com/files/179912258/ihctangenter.xlsPå arket valgte jeg at lave 4 mærkater til hver tangent, hvis det nu skulle drille med at sætte dem på, og så er der til senere brug. Rammerne kan med fordel fjernes før udprintning, undtagen de dobbelte i hver ende, de er til at skære efter. God fornøjelse

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Her er der et "kunstnerisk" regneark med NYE iconer til tryk på craftycomputerpaper.co.uk - papiret.Jeg bruger det allerede og jeg regner med at holdbarheden er helt i top. Det eneste jeg synes er lidt "bøvlet" er, når man skal skille papiret/tryk/bærefolie...tak til uth for regnearksidéen. [file name=ihc_ds.zip size=82921]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc_ds.zip[/file]

ihc_ds.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Jeg fik lige set at jeg aldrig har fået tilføjet link til nyt regneark til både fuga og opus tangenter. Det er ikke lige så kunstnerisk som DennisS udgave men dog funktionelt.http://rapidshare.com/files/224159677/Symbolark_til_fuga_opus_tangenter.xlsEn kvinde med lange sorte negle, er det perfekte værktøj til at skille folien fra plastarket. Efter 4 måneders brug er der stadig ingen tegn på slitage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok