Hop til indhold
  • 0

Emhætte


Aht007
 Share

Spørgsmål

hej 

jeg komlige til at slætte hele min styring uden back up, eller kan ihverfald ikke finde den.

men jeg havde en styring til min emhætte, som altid står med strøm på , og når jeg så trykkede på slyuk alt, slukkede den, men efter 1 min var der igen strøm på den. 

men det kan jeg ikke få det til igen. jeg bruger et udgangsmodul kanal 1- 08. 

hvordan får jeg den udgang til og stå med fast strøm på 

 

håber der er en der kan hjælpe 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, Aht007 skrev:

hej 

jeg komlige til at slætte hele min styring uden back up, eller kan ihverfald ikke finde den.

men jeg havde en styring til min emhætte, som altid står med strøm på , og når jeg så trykkede på slyuk alt, slukkede den, men efter 1 min var der igen strøm på den. 

men det kan jeg ikke få det til igen. jeg bruger et udgangsmodul kanal 1- 08. 

hvordan får jeg den udgang til og stå med fast strøm på 

 

håber der er en der kan hjælpe 

Du skal evt. starte med at fjerne den fra sluk alt og så kan du i serviceview ændre den til on

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 minutter siden, K. "Szafranski" Nielsen skrev:

Du skal evt. starte med at fjerne den fra sluk alt og så kan du i serviceview ændre den til on

ok det virkede heller ikke. kan godt få den til at slukke. men der kommer ikke strøm på udgangen efter der er blevet trykket på sluk alt 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
40 minutter siden, Aht007 skrev:

ok det virkede heller ikke. kan godt få den til at slukke. men der kommer ikke strøm på udgangen efter der er blevet trykket på sluk alt 

Hvis du har trykket sluk alt og den er forbundet det til, så er det jo klart at den slukker. 

Du skriver du kan vil have den til at være "on" hele tiden. Så er du nødsaget til at fjerne den fra din sluk alt, og så kan du sætte den til "on" I serviceview

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
15 minutter siden, K. "Szafranski" Nielsen skrev:

Hvis du har trykket sluk alt og den er forbundet det til, så er det jo klart at den slukker. 

Du skriver du kan vil have den til at være "on" hele tiden. Så er du nødsaget til at fjerne den fra din sluk alt, og så kan du sætte den til "on" I serviceview

hej 

ja jeg har noget lys i den, som vi tit har tænt, og de slukkes når man tager strømmen fra emhætten, og starter ikke op igen selv om strømmen kommer tilbage, men først når der trykkes på tænd lys på emhætten.

det vil sige jeg skal bruge en funktion der kortvarig slukker for strømmen og bagefter sidder udgan on så der er 230V til emhætten igen 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, K. "Szafranski" Nielsen skrev:

Okay. Så kan du bare benytte 4.1.03a. Du sætter sluk puls fra "Sluk alt" over på emhætten og samtidig forbinder du sluk puls over på indgang af 4.1.03a, så kan du selv bestemme hvornår den skal koble ind igen.

hmm jeg får det ikke til at fungere 

Udklip.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok