jakob morthorst Skrevet December 15, 2017 Rapporter Share Skrevet December 15, 2017 Jeg vil gerne have et tryk i min entre som tilslutter alarmen. Man skal taste kode for at komme ind. Hvordan gør jeg det? Min PIR i entre har jeg koblet til forbikoblerzonen og sat tiden til 30 sek. Det er vel passende? Tak om nogen vil hjælpe mig. Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 15, 2017 Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Nej - IHC status er sand, eller "On" når alarmen er frakoblet. Derfor kan du bruge den som betingelse i det AND led. I et AND led skal ALLE indgange være ON for at udgangen går ON, de indgange du ikke bruger er default ON. Jeg vil i øvrigt anbefale at du anvender et langt tryk til tilkoblingen, dermed undgår du at gæster eller andre ved et uheld kommer til at tilkoble alarmen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 15, 2017 Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Hej Jakob Velkommen til IHC user Du kan anvende 6.1.01. Hvor "Udgang for puls" forbindes til indgang "Styresignal fra enhed for til- og frakobling af Totalalarm" på 6.2.01 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jakob morthorst Besvaret December 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Tak for dit svar Henning. Jeg er med på at jeg kan bruge funktion 6.1.01 til at få mine tryk til at til- og frakoble alarmen. Men hvad hvis jeg kun ønsker at bruge trykket til at tilkoble alarmen? Man skal fortsat taste kode for at komme ind i huset. Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 15, 2017 Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Ikke forstået - har du flere tryk eller kodetastatur? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jakob morthorst Besvaret December 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Ja, jeg har et kodetastatur udenfor huset som vi i dag bruger til at tilkoble og frakoble alarmen på. Jeg ønsker dog, at vi med et enkelt tryk i entreen kan koble alarmen til, da jeg synes det er et "stort" arbejde at skulle trykke fem cifre for at sætte alarmen til. Det ville jeg gerne gøre med et enkelt tryk i entreen inden vi forlader huset Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jakob morthorst Besvaret December 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Kunne man bruge "udgang for indikering af indtastning er muligt" og få den til at være on eller off alt efter om alarmen var off? Hvordan ville man i så fald gøre det? Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 15, 2017 Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Så fører du bare signalet fra det ønskede tryk ind i et AND led sammen med udgangen "IHCstatus" fra din alarmblok, udgangen fra AND ledet føres til indgangen for til- frakobling af alarmen. Så virker trykket kun som tilkobling. Lasse Fugmann Kristensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret December 15, 2017 Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 AND ledet har nr. 4.1.01 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jakob morthorst Besvaret December 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 Tak for svar. Det vil jeg prøve i morgen. Vil det sige at IHCstatus er sand når alarmen er tilkoblet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jakob morthorst Besvaret December 15, 2017 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 15, 2017 God ide og så forstår jeg. mvh jakob. tak for dit svar! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jakob morthorst
Jeg vil gerne have et tryk i min entre som tilslutter alarmen. Man skal taste kode for at komme ind.
Hvordan gør jeg det?
Min PIR i entre har jeg koblet til forbikoblerzonen og sat tiden til 30 sek. Det er vel passende?
Tak om nogen vil hjælpe mig.
Mvh
Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
10 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts