Hop til indhold
  • 0

LK Touch og Fibaro?


rskadk
 Share

Spørgsmål

Hejsa,

Har længde ledt efter en måde at gøre mine LK Touch lysdæmpere og kontakter "trådløse" (Styring via app / fjernbetjening). Men syntes at LK Wireless og IHC er alt for besværligt, dyrt og begrænset.

Så faldt jeg over Fibaro.

Det virker da ekstremt smart? VIl det kunne bruges sammen med LK Touch lysdæmpere?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvad skulle ideen være med at bruge den sammen med en LK lysdæmper? Den du viser herover, det ER en lysdæmper. 
Skal du gøre noget med ovenstående, så skal du erstatte en LK lysdæmper med den, og så bruge den trådløs (z-wave) via noget software (fx OpenHab2). Det gør jeg selv med en Haseman dæmper, som faktisk er bygget på ovenstående Fibaro dæmper: http://ekitzone.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=50

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg er faktisk på agt efter en lysdæmper der kan sidde vægmonteret samtidig (I fuga dåser) med at jeg kan styre den via en app. Kan dog ikke finde noget ordentligt. Og hvis man skal have LK's løsning koster det kassen. Da alt skal skiftes til LK Wireless og så skal man have den controller til ca. 5000kr. + Den løsning er meget begrænset i forhold til Zwave..

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg vil både bruge den fysiske lysdæmper i væggen, samt lysdæmpe / slukke / tænde via en app.

Man kan få denne, men den kan ikke lysdæmpe desværre :/

https://youcontrol.dk/moduler-til-z-wave/enhederne/z-wave-plus-dansk-z-wave-fuga-betjeningstryk-med-relae-udgang-hvid-med-4-lysdioder-zhc5010-wh-4.html

Hvad findes der ellers?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok