Hop til indhold
  • 0

Ingen kendskab til IHC


Dennis Villads Meiner
 Share

Spørgsmål

Hej 

jeg er igang med at lave ny indkørsel og vil derfor have ny belysning, på baggrund af det begynder jeg at kigge lidt på nettet efter en smart løsning hvor jeg ville kunne styre det via en app og lave forskellige indstillings muligheder. Jeg falder så igår over IHC og kender intet til det, men synes jeg kan fornemme at det måske er løsningen for mig. 

Kan en venlig sjæl herinde hjælpe mig med lidt info om hvad der skal til for at lave dette og hvor meget man ca skal investere i det?

håber jeg har stillet mit spørgsmål det rette sted :-)

 

mvh. Dennis Meiner. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Dennis

Som Henning skriver kommer du til at inventere meget i starten. Der er rigtig mange muligheder og det er en for dyr løsning, hvis du kun laver kip løsninger, men det jeg kan forstå på dig er at du vil bruge det til meget mere end bare kip.

Prøv evt. at kikke her: http://www.lk.dk/globalassets/pdf-arkiv/download/Diverse/IHC-Bolig-Renoveringsvejledning.pdf

 

Jeg har fundet en grundpakke der indeholder:

Pakken indeholder:
1 stk. IHC controller Visual,
1 stk. strømforsyning 72W,
2 stk. input moduler 24/3,
1 stk. input modul 24/24,
4 stk. output moduler 230V
1 stk. output modul 24V.

Der står til 11500 kr.

 

Med IHC visual kan du lave en grafisk brugerflade, der kan laves med SceneDesign.

SceneDesign vælger du, om den grafiske visning skal kunne ses i SceneView eller
Web SceneView.

Hvis det kun er til udv. lys, så er det måske en for dyr løsning du vælger.

 

Kunne evt. lave noget stand alone med IHC Wireless.

Hvis du vælger et IHC Wireless tryk og et IHC Wireless relæ kan du tænde og slukke lyset med den "fjernbetjening", men så skal du være i nærheden. LK skriver de rækker 300 meter ude i det fri uden forhindringer, men det ville jeg ikke stole helt 100% på.

I stedet for relæet kan du vælge et IHC Wireless lampeudtag, der kan du dæmpe lyset og sætte et scenarie op der tænder lyset på 35% og 80% med et andet tryk.

Tag evt. et kik her: http://www1.lk.dk/katalog//vejledning/98532_02.pdf

 

Håber det hjælper

 

Mvh

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok