Mikael Offersen Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 hej Der var på et tidspunkt en der havde lavet en funktionsblok til pulsopsamling fra en elmåler til overvågning af vaskemaskine/tørretumbler. Jeg har ledt og ledt. men kan ikke finde den - er der en der kan hjælpe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 BrianPedersen Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 3 minutter siden, Mikael Offersen skrev: hej Der var på et tidspunkt en der havde lavet en funktionsblok til pulsopsamling fra en elmåler til overvågning af vaskemaskine/tørretumbler. Jeg har ledt og ledt. men kan ikke finde den - er der en der kan hjælpe? Jeg har lavet en, der kan give besked når vaskemaskinen er færdig, hvis det er den du søger.. Bjarne må kunne fortælle om den efter lang tids test virker som den skal.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Posted February 23, 2017 Report Share Posted February 23, 2017 Den fungerer perfekt. Man skal bare stille tiderne i den så den passer til ens egen vaskemaskine og elmåler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 Mikael Offersen Posted February 25, 2017 Author Report Share Posted February 25, 2017 Jeg har hooked den op i mit system, og den virker fint. Har dog sat tiden til 10 min, for den betjener både vaskemaskine og tørretumbler, som kører på samme måler (3-faset Carlo Gavazzi) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0 line-web Posted March 24, 2017 Report Share Posted March 24, 2017 Men er det ikke bare en Trappeautomat? Så tror derfor at "1.4.05.a" vil kunne give samme resultat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Question
Mikael Offersen
hej
Der var på et tidspunkt en der havde lavet en funktionsblok til pulsopsamling fra en elmåler til overvågning af vaskemaskine/tørretumbler. Jeg har ledt og ledt. men kan ikke finde den - er der en der kan hjælpe?
4 answers to this question
Recommended Posts