Hop til indhold
  • 0

Email-kontrol


DennisS
 Share

Spørgsmål

Problemer med Email-kontrol.Jeg har faktisk aldrig fået email-kontrollen til at virke.Jeg har endda fra juli måned forsøgt med en betafirmware version 2.4.813 men uden held.Tester jeg via Administrator så henter controlleren nogen gange mailen og udfører ordren, men der er ingen logik i hvorfor den gør det.Controlleren kan godt sende notifikationsbesked.Tid og dato checkes også via tidsserver uden problemer.Mit netværk er checket og de - efter min viden - rigtige porte er også åbne.Er jeg den eneste der har dette problem?Gode/andre idéer efterlyses!

Link til kommentar
Del på andre sites

Recommended Posts

  • 0

jeg havde også selv problemer med den, den ville ikke rigtigt hente emails nedjeg kom i dialog med en rigtig flink gut fra LK der lavede en ny firmware til mig, og det virkede bare!jeg kører pt. med version 2.4.796 og den er bare super god, emails virker samt at jeg synes også den reagerer hurtigere på wireless trykSå jeg kan anbefale at kontakte LK med problemet, så skal de nok fikse det

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

BrianT skrevet:

Jeg faldt over en version 2.4.819 på følgende hjemmeside: Klik herNogen der kan gennemskue, om den er gangbar? Controlleren siger standard firmware.<br /><br />Indlægget redigeret: BrianT, den: 2007/10/17 01:12
jeg ville ikke hente noget som jeg er i tvivl om, hvis det nu ikke er LK´s egen, hvad er der mon lavet af koder i softwaren..hold dig til den Jakob har smidt op.det andet er farligt
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Takker for firmwaret..jeg har uploadet version 2.4.819 ogjeg synes personlig at der er meget hurtiger reaktion når man aktivere et wirelles tryk, lige ledes virker min UNI300 dimmer få første tryk, det har den ikke gjort før. Jeg har dog kigget lidt på Serviceview og kan se at den aktuelle statys nu står m,ed små bogstaver og før stod de med blogbogstaver..feks. før: OFF nu:Off. Er der andre der har oplevet det samme??

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Rolig nu, der laves kun firmware i =S= HQ i Ballerup UT afd115Så alt hvad du måtte finde på nettet, kommer derfra, da de udvikler til hele den store IHC verden i 15 lande;)At jeg så personligst syntes at det er helt skævt at man kan finde BETA firmware på nettet og at LK stadigvæk holder fast i den snart 1,3 år gamle firmware, er en helt anden sagAllan GøndahlIHC Konsulent=S= betatester

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Alle er særdeles velkomne til at give et besyv med.Jeg har også prøvet med en hotmail-adresse men det kan ikke lade sig gøre.Jeg har oprettet et alias hos min udbyder TDC, som jeg er tilfreds med:) - og her kan jeg hente \"ordren\" én gang når jeg tester om der er hul igennem.Men controlleren vil ikke selv hente mails.I manualen V2 på side 227 står der meget lidt om opsætning af E-mail-kontrol (indgående mails).stor hilsen og åben for input - Dennis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har via SceneDesign lavet en \"Tilføj E-mail kontrol\" på \"Kip\" på \"Lampe på højre side af seng\" i \"Soveværelse\" i \"Funktioner\".Ressource handling: Send pulsUdløs via tekst: tænd seng hAutentifikations metode: Afsender baseretAutenficeret afsender: bruun@3dbyen.dkJeg har sendt en mail til ihc@3dbyen.dk, som jeg har sat den op til at tjekke via LK IHC Administrator. Jeg sendte en mail med emnet: tænd seng hog uden noget indhold.Efter en halv time, genstartede jeg controlleren for at se hvad der skete, og indenfor et halvt minut efter den var færdig med at starte op, hentede den mailen og udførte det.Jeg sendte en mail mere lidt efter, men der skete ikke noget... Jeg prøvede så endnu en gang at genstarte controlleren, og så udførte den igen det jeg havde sendt til den.Min konklusion er:E-mail kontrol virker helt fint, HVIS du genstarter din controller hvert 5. min.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jakob Bruun skrevet:

Jeg har via SceneDesign lavet en \"Tilføj E-mail kontrol\" på \"Kip\" på \"Lampe på højre side af seng\" i \"Soveværelse\" i \"Funktioner\".Ressource handling: Send pulsUdløs via tekst: tænd seng hAutentifikations metode: Afsender baseretAutenficeret afsender: bruun@3dbyen.dkJeg har sendt en mail til ihc@3dbyen.dk, som jeg har sat den op til at tjekke via LK IHC Administrator. Jeg sendte en mail med emnet: tænd seng hog uden noget indhold.Efter en halv time, genstartede jeg controlleren for at se hvad der skete, og indenfor et halvt minut efter den var færdig med at starte op, hentede den mailen og udførte det.Jeg sendte en mail mere lidt efter, men der skete ikke noget... Jeg prøvede så endnu en gang at genstarte controlleren, og så udførte den igen det jeg havde sendt til den.Min konklusion er:E-mail kontrol virker helt fint, HVIS du genstarter din controller hvert 5. min.
nå, et døgnur er løsningen..det er genialt:whistle:
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok