Hop til indhold

Ihc data net modul


ole søndergaard
 Share

Recommended Posts

Det er kun LK der har en DIN skinne monterbar switch i denne formfactor. Der findes dog andre "almindelige" switche der kan fåes til montage på en DIN skinne, men de passer ikke umiddelbart ind i en IHC net tavle. 

Prøv bare at Google "DIN switch og se billederne.

Så er der også andre muligheder, se f.eks. mine billeder under "Vis mig din tavle" hvordan jeg har monteret en alm. 8 ports switch. Har faktisk lige udvidet den med endnu en. Og sådan en switch fåes vel til under kr.500 idag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan lige så godt bide til bolle og købe dig en ekstern switch. Alt hvad man køber i dag er jo efterhånden net afhængig. Jeg havde også sådan en 4 port switch i starten. Nu har jeg en 24 port Dlink Gigabit Switch som efterhånden er godt fyldt op. Man skal selvfølgelig også tænke på at mere og mere kører via WiFi, men min erfaring er at kablet forbindelse stadig er at foretrække i mange tilfælde, specielt streaming og gaming er "glade" for kabler

switch.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, McenterFreak skrev:

Du kan lige så godt bide til bolle og købe dig en ekstern switch.

Du får det til at lyde negativt :) Men faktisk er det nok det mest fornuftige (ikke mindst økonomisk) forslag du kan komme med. Det giver ingen mening at købe Lk´s vanvittige dyre switch. Hvis det er fordi man vil have det til at se pænt ud, så findes der andre løsninger end en switch i en EL tavle. (fx skabe, borde, plader osv).

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok