Hop til indhold
  • 0

App baggrund


Holm
 Share

Spørgsmål

Hej, 

Jeg vil lege lidt med IHC appen til iPad, men jeg kan simpelthen ikke finde det program de har brugt til at lave 3D plantegningen med. Er der andre der har rodet med det? 

Jeg har søgt her i forum, men finder ikke lige det jeg søger. 

Se billede: 

 

 

09_IHC_IHCTablet.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
5 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

Det kan være et hvilken som helst 3D tegneprogram fra AutoCad til Google Sketchup

Prøv at Google, der findes masser af den slags, så det er ikke eet bestemt. Det er jo bare et baggrundsbillede. Du kan jo også bare bruge IPad' til at tage nogle billeder med og så indlejre IHC ikonerne.

Jeg har skam googlet og også prøvet diverse programmer, men syntes ikke det blev lige så fint som det jeg linker til. Derfor vil jeg se om der ikke er andre der har fundet netop det program ;-)

Er helt med på det bare er et baggrundsbillede og man også kan tage et billede og bruge, men det er ik lige det jeg er ude efter. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
5 timer siden, Brian (Badazz) skrev:

Diverse cad programmer som AutoCAD og Google Sketchup, er ikke sådan lige at kaste sig ud i, og kræver af man sætter sig lidt ind i det, jeg er stødt på http://www.homestyler.com

Den ser rimelig nem ud, hvis man bare skal lave en baggrund til App´en... prøver at kikke på det...

Det prøver jeg også lige at lege med - tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Korrekt at 3D modellering ikke er så lige til hvis det skal være 100% målfast, men Sketchup har jeg selv prøvet og det var da til at finde ud af. Måske kan man endda lave noget i Sims. Min datter kan ihverttilfælde lave de vildeste huse i det spil :P

Nå men ellers husker jeg at flere køkkenfabrikater og IKEA havde online tegneprogrammer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Uden at fornærme nogen, så skulde det at det ikke bliver så pænt som de du linker til højest sansynligt erfaring:)

jeg har på et tidspunkt kastet med ud i at lave noget i Autodesk Revit men det blev alt for avanceret, og måske en da lidt overkill.

Jeg tænker at google sketchup er det nemmeste program at komme igang med sammen emd en evt efter behandling af billedet i photoshop.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok