Hop til indhold

Ændring af IHC controller IP i IHC Captain


Lars1
 Share

Recommended Posts

Jeg har været nød til at ændre IP addressen på min IHC controller, så det store spørgsmål er så. Hvordan får jeg ændret IP addressen i IHC Captain, så den igen kan tale med min IHC controller?

Der er ikke internet access til hverken IHC Captain eller IHC controlleren. Det tillader min arbejdsgiver ikke, og det er ham som betaler for min internet forbindelse, så der er ikke så meget at gøre der.

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, Lars1 skrev:

Eneste problem. Man kan ikke komme til den side, når man ikke kan logge på IHC Captain, fordi den ikke kan verificer brugeren på IHC controlleren som den jo ikke kan nå fordi IP addressen er forkert i IHC Captain. Lidt af en catch 22. :(

Ahhhh..... I see.. Jamen, så gør du således:

SSH til IHC Captain > gå til folderen '/var/www/html/captain/data' > 'ls -a' for at få vist skjulte filer/mapper > hop ind i mappen .SCR_"en-pokkers-masse-tegn". > Editer filen 'config.json' > ændre IP. Gem...

Du kan editer med 'nano config.json', men jeg kender ikke programmet så godt, så prøv dig frem.

 

Hvis du benytter Mikkels beta ligger .SCR-mappen i denne sti '/var/www/html/beta/data '

Mvh Søren

PS. Jeg har ikke selv prøvet, men det kan vel ikke gå helt galt :)

Redigeret af Søren Birkholm Eriksen
Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Søren Birkholm Eriksen skrev:

Ahhhh..... I see.. Jamen, så gør du således:

SSH til IHC Captain > gå til folderen '/var/www/html/captain/data' > 'ls -a' for at få vist skjulte filer/mapper > hop ind i mappen .SCR_"en-pokkers-masse-tegn". > Editer filen 'config.json' > ændre IP. Gem...

Du kan editer med 'nano config.json', men jeg kender ikke programmet så godt, så prøv dig frem.

 

Hvis du benytter Mikkels beta ligger .SCR-mappen i denne sti '/var/www/html/beta/data '

Mvh Søren

PS. Jeg har ikke selv prøvet, men det kan vel ikke gå helt galt :)

Tak. Jeg har ledt efter de config filer, men jeg forstår ikke helt meningen med at skjule dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok