Hop til indhold

Newbie - Tilføj Wireless Stikkontakt I Controller


cckring
 Share

Recommended Posts

Hej!

Jeg er total newbie inden for IHC, så dette er måske et ret grundlæggende spørgsmål, som jeg dog ikke efter 15 minutters søgning i forum har fundet svar på.

Jeg har sat en wireless stikkontakt op på et værelse, hvor jeg gerne vil kunne slukke for fjernsyn og playstation.

 

Nu skal jeg bare have controlleren til at finde den.

 

Jeg har fundet en vejledning der forklarer, at jeg skal trykke på en knap på wireless stikkontakten for at få den til at blinke rødt, så den er klar til programmering - jeg går ud fra at det skal gøres, inden controlleren kan opdage den?

Nå, men hvis en eller anden kan henvise mig til en vejledning i at få den linke ind i controlleren, og måske en vejledning i lidt basal IHC-programmering vil jeg være taknemmelig.

 

mvh/Carsten

Link til kommentar
Del på andre sites

  1. Åben IHC Visual
  2. Vælg Hjælpe Emner under Hjælp
  3. Søg på link wireless

Du har nu flere punkter, med en ganske god step by step guide til hvordan du linker dine wireless enheder til controlleren. Husk dog at download dit program til Visual inden du begynder at linke dine wireless enheder.

 

Basal hjælp til programering af din controller finder du i samme hjælpe menu.

 

Hvor i landet gemmer du dig iøvrigt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Lars

 

Det bragte mig videre.

Jeg havde fundet Link-menupunktet, men jeg havde bare ikke forstået, at jeg først skulle tilføje min wireless stikkontakt til "projektet", inden jeg kunne linke. Jeg troede faktisk det var den anden vej rundt.

 

Nå, men nu har jeg fået linket til stikkontakten, og jeg har lagt den ind i mit sluk alt scenarie, så nu kan jeg slukke for fjernsynet og playstation når vi forlader hjemme. Så skal jeg bare have lavet lidt mere avanceret natteslukning, så det sker automatisk om natten, men det må vente.

 

Jeg bor i Silkeborg.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok