Hop til indhold

Styring Af Ihc Fra Apple Watch


Clemen
 Share

Recommended Posts

Et lille weekend projekt der tog sin form.

 

Jeg kan nu fra mit Apple watch tilgå enkelte funktioner fra min ihc.

 

Jeg kan ikke se status endnu, men fx. åbne garagen, til/frakoble alarmen, slukke alt lys etc.

 

Og nu har jeg altid adgang til mine vigtigste ihc funktioner direkte på mit håndled :)

 

post-4881-0-30767300-1431481324_thumb.jp
post-4881-0-10688000-1431481319_thumb.jp
 

post-4881-0-10688000-1431481319_thumb.jp

post-4881-0-30767300-1431481324_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

Cool. Det har jeg også kørende. Jeg har en app til mit Pebbel/iphone der kan lave http requests. Post og get tror jeg men jeg aner desværre intet om emnet - endnu. Er det sådan noget du bruger? Og hvordan får du IHC captain til at udføre en kommando? Du må meget gerne fortælle mere, hvordan du har gjort, teknisk set. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mikkel - Jeg er sikker på at hvis folk donerer, så kan de få en uofficiel guide. Jeg giver gerne guide, hvis du modtager donationerne :)

Jeg skal gerne give yderligere donation, hvis det kan hjælpe, speede processen op :)

 

Jeg var ellers også af den overbevisning at IHC Captain ikke kunne påvirke Controlleren

 

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal gerne give yderligere donation, hvis det kan hjælpe, speede processen op :)

 

Jeg var ellers også af den overbevisning at IHC Captain ikke kunne påvirke Controlleren

 

Mvh Søren

 

Der er ikke noget officielt på det - men den kan - og jeg arbejder hårdt på at få lavet den nye løsning klar. Men den tror jeg ikke bliver 100% gratis - nogle af tingene kommer nok til at koste og andre vil kræve abonnement (hvis jeg har en løbende udgift) - ikke noget vildt. Men hvis bare hver eneste der brugte IHC Captain havde doneret 100 kr. så havde jeg kunnet bruge 20 gange så meget tid på tingene - desværre er det kun ganske få (7 personer) det har doneret.

 

Men når det er ved at være klar vil jeg søge betatestere og enten bede om at få en underforum herinde eller nok sætte mit eget forum op for at kunne holde enkelt sager seperat fra de overordne ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er ikke noget officielt på det - men den kan - og jeg arbejder hårdt på at få lavet den nye løsning klar. Men den tror jeg ikke bliver 100% gratis - nogle af tingene kommer nok til at koste og andre vil kræve abonnement (hvis jeg har en løbende udgift) - ikke noget vildt. Men hvis bare hver eneste der brugte IHC Captain havde doneret 100 kr. så havde jeg kunnet bruge 20 gange så meget tid på tingene - desværre er det kun ganske få (7 personer) det har doneret.

 

Men når det er ved at være klar vil jeg søge betatestere og enten bede om at få en underforum herinde eller nok sætte mit eget forum op for at kunne holde enkelt sager seperat fra de overordne ting.

 

7 personer, det var overraskende få, men nu ved jeg heller ikke, hvor mange IHC Captain installationer der er "der ude", men vil formode det er flere end 7. Så vil jeg da gerne opfordre folk til at donere, hvis det et et stykke software de bruger aktivt i dagligdagen, i deres produktions miljø. IHC Captain giver noget rigtigt godt funktionalitet (forudsat man har behovet) til sin (dyre) IHC installation, så man burde kunne afse eksempelvis 100 kr. som påskønnelse for et godt gratis stykke software. 

 

Jeg er i hvert fald spændt på din nye løsning, hvad den kan give af ny funktionalitet.

 

Mvh Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok