Hop til indhold
  • 0

Ihc Remote På Tdc Homebox


Nicolai Skov
 Share

Spørgsmål

Hej,
Jeg er ganske ny i IHC-verdenen og efter at have fået sat mit anlæg op mangler jeg nu bare at få sat min IHC Remote app op. Men det volder mig problemer. Jeg har en TDC Homebox, hvor jeg skal ind og ændre at den forwarder port 443 og 80. Men det kan jeg ikke rigtig komme til at lykkedes med. Er der nogen der kan hjælpe en total teknik-tosse? :-)

 

Nicolai

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Med den ipadresse du skriver er det den lokale adresse den har. Når di laver portforward reglerne i din router, er den den adresse der skal indtastes og de portnumre du selv skriver er dem der skal åbnes for i de to regler du laver.

 

Men hvis du indtaster 192.168.1.3 i din app skal du kunne connecte til controlleren hjemme, forudsat at du er på det samme netværk med din mobil og controller.

 

Når du skal ud af huset skal du indtaste din offentlige ip, den finder du nemmest på www.myip.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hey,

 

Sorry for bump / Highjack, mit problem passer nu meget godt med ovenstående:

 

Mit spørgsmål er: Hvordan får jeg WAN mode til at virke på IHCRemote med ovenstående setup TDC HomeBox, hvor en Apple Time Capsule udsender WIfi til en Apple express i bridge mode. Med IHCen connected til Expressen.

 

LAN virker fint, men hvad med WAN hvilken IP? ;)

Eller er det slet ikke muligt med dette setup.

 

Mvh

Christian

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok