Hop til indhold

Sluk Lys Med Timer + Reset Timer Med Pir


kitora
 Share

Recommended Posts

Min datter kan på utallige venlige og mindre venlige opfordringer IKKE finde ud af at slukke lyset i garagen. Jeg opdager det oftest først når jeg skal i seng om aftenen, og så har lyset brændt i flere timer.

 

Jeg vil gerne lave en timer på 15 minutter som slukker lyset hvis der ikke har været aktivitet registreret i PIR sensoren i den periode. Dvs. at PIR skal resette timeren hver gang den påvirkes, så lyset ikke slukker når jeg går og makker med bil.

 

Jeg vil gerne bibeholde mine kip tænd/sluk og dimmer funktion.

 

Jeg har prøvet at få det til at virke med nogle af standard blokkene, men har ikke formået at finde en løsning der virker.

 

Nogen tips?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det er en wireless dimmer du bruger, kan du prøve om du kan bruge vedhæftede.

Under indstillinger i funktionsblokken, kan du vælge om den skal slukke automatisk via PIR timeren. Du kan også indstille om det er en lys PIR eller alarm PIR, der er tilkoblet, og så kan du selvfølgelig indstille tiden på PIR timeren.

 

HUSK at forbinde Lysindikering fra dimmeren til Lysindikering på funktionsblokken.

Trådløs dimmer med sluk via PIR..vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis det er en wireless dimmer du bruger, kan du prøve om du kan bruge vedhæftede.

Under indstillinger i funktionsblokken, kan du vælge om den skal slukke automatisk via PIR timeren. Du kan også indstille om det er en lys PIR eller alarm PIR, der er tilkoblet, og så kan du selvfølgelig indstille tiden på PIR timeren.

 

HUSK at forbinde Lysindikering fra dimmeren til Lysindikering på funktionsblokken.

 

Torben S to the rescue once again!

 

Det virker bare upåklageligt. Mange tak endnu engang.

Har du selv lavet den blok? Du er ikke uden talent i så fald!  :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok