Hop til indhold

Hvor "tager" Man Strømmen Fra Ihc?


Rikke
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg skal have opgraderet firmware og kan læse påforum at jegbare skal tage strømmen til IHC mm....men det kan nu godt være det er "the blonde expedition" men jeg kan kun finde et sted at tage strømmen, nemlig hele husets strøm. Er der en venlig sjæl der kan fortælle mig hvad jeg skal lede efter?

Link til kommentar
Del på andre sites

Sluk én gruppebryder/automatisering af gangen for at konstatere hvilken en der slukker det grønne lys på fronten af IHC controlleren. Der kan være et backupmodul installeret, så skal du åbne tavlen og tage stikket af batteriet. Men du kan bare genstarte den fra Administration :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet er at jeg ikke kan tilgå administrator via web pga java 8, jeg HAR fulgt tråden om deaktivering inde i Java, men den melder stadig fejl, så jeg tænkte at jeg skulle opdatere firmware, men det kan jeg ikke da jeg ikke kan få kontakt via USB. Så derfor ville jeg prøve den med genstart og firmwareopdateringen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det hjælper ikke at opdatere firmware mht at få Java til at virke. Hvis du ikke kan tilgå via USB kan det være at du har sat en anden port end port 80 til Web. Den skal du så angive med ":80" efter USB i browseren. Men prøv lige at tage strømmen til den først, så kan det være at den vil samarbejde. Og du havde fjernet de flueben ved 1.1 og 1.2 eller hvordan det nu var i Java?

Men ellers er der også den mulighed med at reset firmware og reset user mv, men husk at have backup af dit projekt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Åbn dit kørende Visual program - gå ind i controller/ kommunikationsindstillinger/ find USB og klik ok.

Hav den sidste firmware liggende på desktop/ start firmwareloader og connect USB kablet med din kontroller.

Og så skulle du blive guidet fremad. Når du har opgraderet FW, skal du igen ændre din kommunikations indstilling

Til din controllers IP adresse.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok