Hop til indhold

Lidt Hjælp Fra Erfaren Ihc Person Ønskes...


KenS
 Share

Recommended Posts

Hej,

 

Jeg søger lidt hjælp omkring hvilke SW-pakker jeg bør installere. Lige nu har jeg indlæst version->

 

sw 2.7.166

hw 6.2

 

- i min visual controller, og jeg har en konfiguration der virker OK. Men jeg vill også gerne i gang med at gøre brug af muligheden for at tilgå IHC via vores iPhone og iPads m.m. - kan jeg det med nuværende version eller skal jeg installerer noget nyt?

 

Har læst mig frem til at 'boligprogrammet' giver den funktionalitet? Skal jeg installere noget nyt vil jeg også sætte stor pris på en opdatering på hvordan man nu lige gør, da jeg ikke har opdateret noget i mange år/måneder nu... :huh:

 

Al hjælp og vejledning er velkommen

Link til kommentar
Del på andre sites

Du investerer i App'en og så er du i gang. Det er ret let at gå til. Jeg har taget et billede af mit hus, og lagt lamper på. Når man trykker på f.eks. køkkenvinduet åbner et billede af køkkenet og man kan styre alt derinde osv. Søg her på forum, så ser du de fede løsninger brugerne har lavet

Link til kommentar
Del på andre sites

OK det må jeg prøve - har nu hentet iPhone app'en og den er jo lige til at bruge uden det store - men har også iPad LK Tablet App'en som jeg ikke lige er kommet så langt med. Er det meningen at man laver sit design i den eller skal det gøres i sceneview?

Link til kommentar
Del på andre sites

Man laver det grafiske look på iPad. Til baggrund kan du bruge billeder du selv tager eller du kan designe i andre programmer som du så skal uploadet til din iPad.

Ikke noget med Sceneview. Det er også derfor det virker på den gamle/lille controller uden viewer.

Prøv at se hjælpefilen til IHC Tablet App'n. Det er vist også en Youtube film.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok