Hop til indhold
  • 0

Viewer Program På Tablet Med Android


caot
 Share

Spørgsmål

Hej Først vil jeg gerne takke for et godt forum, har allerede haft stor glæde af de mange inlæg, jeg er ny og ikke elektrikker, men har selv fået monteret den nye controller med viewer og nyeste software, programmet er lavet og den fysiske installation er på plads, men nu er jeg lidt i vilrede da jeg gerne vil lave egen grafisk brugerflade til en Android tablet, og syntes at jeg læser at det kan man godt, men kan ikke få dert til at virke får start billedet på skærmen og viewer programmet dovnloader men køre ikke.

Hvad gør i for at få det til at virke (har også hentet App til Ipad ) som virker men ikke kan sættes op ligesådan.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Grafisk brugerflade på Android/Windows tablet skal nok være et Sceneview, som kræver Java. Om du kan få det installeret og til at virke ved jeg ikke, men tvivler på det er helt let.

Der er dog nogle mulige omveje via 3. parts interfaces ala Mikkels IHC Captiain, og lign. Søg lidt i forummet og du skal finde.

 

Grafisk brugerfalde på Ipad (ios) virker som app - out off the box.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars tak for svar, min pc gik død gammel Acer men tror nu jeg har reddet mine ting ud fra disken, det blev en løsning med en surface Pro da dette lod til at være den nemmeste løsning resultatet synes jeg er rimeligt som et første forsøg, har også studeret tråden omkring Mikkels programmering men kan ikke helt forstå hvordan i integrere f.eks. sonos og webcams er det sådan at man kan få det vist på sit senewiev ligesom man kan på Visility dasboardet. vil gerne vise mine billeder fra senewiev i den tråd der kører omkring dette men hvordan får jeg dem på . og godt nytår.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Lars tak for svar, min pc gik død gammel Acer men tror nu jeg har reddet mine ting ud fra disken, det blev en løsning med en surface Pro da dette lod til at være den nemmeste løsning resultatet synes jeg er rimeligt som et første forsøg, har også studeret tråden omkring Mikkels programmering men kan ikke helt forstå hvordan i integrere f.eks. sonos og webcams er det sådan at man kan få det vist på sit senewiev ligesom man kan på Visility dasboardet. vil gerne vise mine billeder fra senewiev i den tråd der kører omkring dette men hvordan får jeg dem på . og godt nytår.

 

Du kan bruge min IHC captain til at styre andre enheder via IHC - men pt. kan andre enheder ikke påvirke IHC -det er noget jeg er ved at kode på men virkeligheden med en datter, fuldtidsjob og firma ved siden af tager meget af min fritid :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Du kan bruge min IHC captain til at styre andre enheder via IHC - men pt. kan andre enheder ikke påvirke IHC -det er noget jeg er ved at kode på men virkeligheden med en datter, fuldtidsjob og firma ved siden af tager meget af min fritid :)

Hej Mikkel prøver igen kan dit program så styres fra senewiev og hermed betjene /se Sonos , camera evt kalender herfra . lægger lige et billed ved vil gerne have camera view her i højre side sammen med kalender ??

post-6917-0-85762200-1421573813_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Mikkel prøver igen kan dit program så styres fra senewiev og hermed betjene /se Sonos , camera evt kalender herfra . lægger lige et billed ved vil gerne have camera view her i højre side sammen med kalender ??

 

Hvis du kan få et tryk fra IHC derind i så kan du - fordi du kan så sætte IHC captain op så den starter eller stopper musikken etc.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok