Hop til indhold
  • 0

Service View


Blegvad
 Share

Spørgsmål

Hej

Jeg har lige siddet og programmeret noget her til aften. Da jeg efter download går  via browser til serviceview skriver den at jeg ikke har opdateret java.

Jeg opdatere så java og genstarter computeren(mens den opdatere alle opdateringer fra Windows). men nu kan jeg ikke gå på serviceview mere. computeren spørger direkte hvilket program den skal åbne den med.

Er der nogen der har oplevet noget ligende nu her, skal firmware opdateres pga java update???

mvh

Rune

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nu har jeg været inde og fjerne de flueben som lk beskriver der skal gøres i java.

men jeg har stadig det problem at når jeg trykker på serviceview i browerseren så kommer der blot en pop-up box der spørger hvilket program jeg ønsker at åbne vieweren med.

nogen forslag?

mvh

Rune

 

Du skal bruge javaws.exe :-) Det finder du under din java installation

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg får nøjagtig samme besked "projektet kunne ikke indlæses, projektet er korrumperet eller ikke et LK IHC Visual projekt"

 

Det er ikke lige til at gætte på men prøv at kør projektet igennem in XML validaring (f.eks http://validator.w3.org/ ). Den fortæller om projektet er gyldigt. Hvis der er en fejl i (og det gætter jeg på der er) så skal du forsøge at fjerne den linie hvor fejlen er.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

nu prøvede jeg så lige at afinstallere visual og installere det igen og nu kommer der så en pop up box der fortæller

"projektet kunne ikke indlæses, projektet er korrumperet eller ikke et LK IHC Visual projekt"

nogen forslag?

mvh

Rune

Jeg tror ikke de 2 fejl har noget med hinanden at gøre. Den sidste her oplever vi desværre fra tid til anden når vi opdater eller reinstaller Visual. Hvad der sker er ikke lykkes mig at gennemskue, men første gang du downloader dit program fra IHC controlleren efter at have opdateret Visual, bliver det sommetider corrupt. Der er oven i købet lykkes mig at rettet i et corrupt program og delvis uploade det. Heldigvis havde jeg en ældre backup.

 

Præcist hvad dit java problem skyldes ved jeg ikke, men prøv at checke at du har både 32 og 64 bit versionen af Java installeret. Hvis du f.eks. bruger Firefox som browser skal du have 32 bit JAVA installeret for at det vil virke. IHC er temmelig langt bagefter, så det vil ikke undre mig hvis ServiceView kræver 32bit Java for at køre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok