Hop til indhold

Controller Modelnummer 820Ba400


Recommended Posts

Hej, jeg har købt en controller som skulle være ny (købt af privatperson), med modelnummer 820BA400. I først omgang hæftede jeg mig bare ved, at den var en "IHC Visual Controller / Viewer", men har nu fundet ud af, at der er lidt mere jeg burde have taget højde for...

 

Det undrer mig, at jeg ikke kan slå det modelnummer op i LKs katalog - og herinde i forumet står der flere gange omtalt, at Controller med Viewer alene findes i to versioner, hhv. HW 6.1 og 6.2, men kun omtalt med modelnummer 820B1440.

 

Hvad er det jeg har købt?

post-5223-0-64566200-1398710203_thumb.jp

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har slet ikke haft den tilsluttet, men puha, version 6.0 det lyder ikke lovende. Har jo læst lidt om at selv version 6.1 er lige i underkanten til at trække en mere eller mindre standard installation...

Anyways, hermed 1 stk. Visual Controller / Viewer modelnummer 820A400 til salg ;-)

Hvad står der på bagsiden af contolleren? på min testcontroller står der HW version 6.2 på en lille mærkat

Link til kommentar
Del på andre sites

820BA400 = 820B1400.

Det femte tegn i et LK er et tal og indikerer farven.

5 = lysegrå

6 = hvid

8 = koksgrå.

 

Da farven på f.eks en afbryder afhænger af tangenten, trykker man i stedet et A på selve indsatsen, som jo er den samme til de forskellige farver.

Eksempelvis er indsatsen til en fuga 1-pol afbryder mærket 502DA001, mens indsats + hvid tangent har LK typenummer 502D5001.

 

Grunden til at de nok har sat et A på selve controlleren er at det kun er en del af 820B1400 - udover controlleren leveres der jo også antenne og software CD.

Så altså:

820BA400 : selve controlleren

820B1400 : controller, antenne og CD.

 

Hvis ikke hardware versionen er trykt på controlleren, er den eneste mulighed at se den ved at tilslutte controlleren, og se det i softwaren.

Det er ikke synlig forskel på de forskellige HW versioner af controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

820BA400 = 820B1400.

Det femte tegn i et LK er et tal og indikerer farven.

5 = lysegrå

6 = hvid

8 = koksgrå.

 

Da farven på f.eks en afbryder afhænger af tangenten, trykker man i stedet et A på selve indsatsen, som jo er den samme til de forskellige farver.

Eksempelvis er indsatsen til en fuga 1-pol afbryder mærket 502DA001, mens indsats + hvid tangent har LK typenummer 502D5001.

 

Grunden til at de nok har sat et A på selve controlleren er at det kun er en del af 820B1400 - udover controlleren leveres der jo også antenne og software CD.

Så altså:

820BA400 : selve controlleren

820B1400 : controller, antenne og CD.

 

Hvis ikke hardware versionen er trykt på controlleren, er den eneste mulighed at se den ved at tilslutte controlleren, og se det i softwaren.

Det er ikke synlig forskel på de forskellige HW versioner af controlleren.

Hej, mange tak for udførligt svar. Jeg må hellere få sat et stik i den kontroller...

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er de der LK numre noget mærkeligt noget. De der numre er ikke det samme som de der stå i kataloget. De midterste bogstaver cifre er vist nok noget med farve osv. Så en søgning på dem giver intet resultat. Min testcontroller er HW version 6.2, LK nummeret på mine controllere er (står på forsiden 820BA400), men det giver ingen resultat i en søgning hos LK.)

Prøv at tilslutte den og log ind via USB, så ved du hvilken HW version det er. Jeg tror desuden ikke at du får nogen problem med de forskellige HW versioner. Jeg har haft dem alle, men har aldrig haft problemer

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er de der LK numre noget mærkeligt noget. De der numre er ikke det samme som de der stå i kataloget. De midterste bogstaver cifre er vist nok noget med farve osv. Så en søgning på dem giver intet resultat. Min testcontroller er HW version 6.2, LK nummeret på mine controllere er (står på forsiden 820BA400), men det giver ingen resultat i en søgning hos LK.)

Prøv at tilslutte den og log ind via USB, så ved du hvilken HW version det er. Jeg tror desuden ikke at du får nogen problem med de forskellige HW versioner. Jeg har haft dem alle, men har aldrig haft problemer

Ups, en anden var hurtigere en mig, men næsten samme budskab:-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 6 months later...

Den burde kunne bruges til stort set alt. Du kan ikke umiddelbart se hvilken HW versionen.

Jeg har ikke kendskab til installationer eller features som HW ver. 6.2 understøtter som her 6.1 ikke kan. Jovist der er mere ram og wireless delen er muligvis også anderledes, men i praksis kender jeg altså ikke nogen der er løbet imod muren/loftet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Den burde kunne bruges til stort set alt. Du kan ikke umiddelbart se hvilken HW versionen.

Jeg har ikke kendskab til installationer eller features som HW ver. 6.2 understøtter som her 6.1 ikke kan. Jovist der er mere ram og wireless delen er muligvis også anderledes, men i praksis kender jeg altså ikke nogen der er løbet imod muren/loftet.

Mange tak for info Lars, ender nok med at jeg hopper på den så. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok