Hop til indhold

Lk Ihc® Wireless Kombi Lysdæmper Uni, 505D6101 Vs. Led


Recommended Posts

Kære IHC-Brugere,

 

Jeg har købt mig en hulens masse IHC wireless produkter, som er koblet op på en controller med viewer. På den i emnet omtalte dimmer opstår der et lidt uheldigt problem. Det dæmper uden problemer, men når det er slukket giver det et kort blink i 3-4 ud af de 18 lyskilder. Dette korte blink kan fremprovokeres ved enten at trykke på sluk knappen i det pågældende rum. Eller blot at aktivere et tryk i et af de andre rum.

 

Her ses en video af det omtalte; https://www.dropbox.com/s/8aohtf2xrp0zac0/2014-01-01%2016.40.41.mov - På klippet står min kammerat og tænder og slukker lyset i køkkenet, hvilket resultere i det blinker i gangen.

 

Jeg har brugt funktionsblokken 1.2.03.d.

 

Kan jeg på nogen måde komme den irriterende problemstilling til livs?

 

På forhånd tak for hjælpen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Se vedhæftet billed, opsætning af dimmer til led

 

Det lyder mærkelig at du kan få det til at blinke fra andre rum

indstallation er iorden ???

 

og sidst, står der dimmable på led pæreene

Okay, det prøver jeg.

 

Ja, installationen fejler ikke noget. Det hele er desuden også wireless, så det er jo bare fase, nul, mellemledning. :-)

 

Ja, de er dimmable.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Christian, 

 

Det ser ikke ud til dine LED lyskilder er på LK's liste. Jeg har selv måttet erfare at ikke-kompatible kilder kan få alting til at opføre sig meget underligt - så jeg ville starte dér. 

 

Prøv med nogle andre lyskilder. Vælg nogle som er testet med din dæmper i det antal lyskilder du skal bruge. Check selv her: http://lk.dk/Lauritz+Knudsen/privat/produkter-loesninger/Lysdaemper-LEDguide-privat.page?

 

Vh. Jesper 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok