Hop til indhold

Visility Vs. Ipad


Junior
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt over denne spændende dashboard / betjenings mulighed til IHC. Jeg er helt ny indenfor denne (Læs IHC), verden, og er ved at projektere mit første system.

 

Til dette system vil jeg gerne have en væg interface løsning. Og jeg havde egenligt tænkt mig at montere en iPad i en kiosk montage til at styre min IHC, men falder så over visility.com ,som er noget dyr, men ser super spændende ud, særligt da den også integere til Sonos og Hue som jeg også bruger.

 

Er der nogen der har erfaring med visility vs. iPad muligheden.

 

 

:-)) Junior

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak for din venlige "irettesættelse" :-)  

 

Men jeg søgte naturligvis først via "Søg" feltet. Jeg søgte på "visility" Og søgningen gav intet resultat.

 

Og ser nu at der er indlagt en lille "IQ test" indlagt i at søge, da den åbenbart default sætter sig til kun at søge lokalt. Det er en lidt pusig opsætning. Det kunne være rart hvis søge funktionen som udgangspunkt søgte globalt, og derudover kunne begrænses til at søge lokalt.

Men som sagt så var viljen der.

Link til kommentar
Del på andre sites

hej ... Jeg har både Visility dashboard og Ipad...  det der er godt ved Visility er at den altid står klar, jeg syntes den har rigtig mange fede funktioner som altid er tilgænlig, som feks. vores overvågning, hvis nogen ringer på fordøren viser den kameraet der sidder ude foran, det samme gælder vores familie kalender og indkøbsliste eller hvis man hurtigt skal stille varmen i et af rummene som vi også bruger meget, det er ting som jeg ikke tror man vil bruge fuldt ud, hvis man først skal finde ipad'en hver gang og starte det... vi har lige købt Sonos til hele hytten som vi også kan styre herfra.. men der er også minuser ved Visility som feks. skærmen godt kunne være lidt større, og den kunne godt kører lidt hurtiger

Link til kommentar
Del på andre sites

Indtil videre tak for jeres svar. Hvis det skulle være en iPad løsning, ville jeg  installerer den i en kiosk løsning på væggen, og ikke have den på en "løs" iPad.

Windows modellen vil for mig ikke være det samme, dels da jeg ikke bruger Windows (og ikke ønsker en ny platform), og dels at jeg  ønsker at det komme til til fremstå lidt lækkert. Derfor skal det være visility eller en iPad løsning.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok