Hop til indhold
  • 0

Controller Genstarter Mv. Ved Kontakt


Thomas H. Kristensen
 Share

Spørgsmål

Hey

 

Min controller m. viewer genstarter eller vipper alle udgange og andre mærkelige ting hvis jeg starter IHC Visual, Administrator, Serviceview osv. på min computer. Den er begyndt på det for omtrend 6 mdr siden (måske længere), og den skal have kørt et par dage før den begynder at opfører sig underligt og "bliver selvstændig" - men ikke ved almindelig brug - kun ved opstart af IHC programmerne. Dog kan den fryse hele huset en sjældent gang i mellem.

 

Det er møgirriterende. Har nogen oplevet noget lignende?

 

Hilsen Thomas 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Min gør det også en gang imellem, når jeg starter visual op for at lave et eller andet. Det behøver ikke være noget med min egen controller. Men det er ligsom om program og controller lige skal i sync, og det betyder nogle gange at controlleren genstarter. Ikke det store problem, men man kan ikke tænde/slukke lys imens.

Hvorfor den gør det og hvad løsningen er.... Tjaaaa ? Spørg LK.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hey

 

Min controller m. viewer genstarter eller vipper alle udgange og andre mærkelige ting hvis jeg starter IHC Visual, Administrator, Serviceview osv. på min computer. Den er begyndt på det for omtrend 6 mdr siden (måske længere), og den skal have kørt et par dage før den begynder at opfører sig underligt og "bliver selvstændig" - men ikke ved almindelig brug - kun ved opstart af IHC programmerne. Dog kan den fryse hele huset en sjældent gang i mellem.

 

Det er møgirriterende. Har nogen oplevet noget lignende?

 

Hilsen Thomas 

Min controller har gjort det samme, men nu har den kørt tæt på 3 mdr. uden problemer. Eneste ændring er at jeg har slettet alle enheder, som ikke var monteret. 2 stedder havde jeg tilføjet 2 forskellige enheder på den samme indgang, men kun programeret den som rent faktisk var tilsluttet indgangen.

Ændringerne er lavet efter råd fra LK, og jeg var selv MEGET skeptisk over om det vil hjælpe noget, men det må jeg sige det har gjort.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Har prøvet mig lidt frem. Problemet er i midlertidigt at controlleren skal have kørt i et stykke tid inden den laver spas ved ny forbindelse. Det er lykkedes mig at fremprovokere fejlen en siden via netværksforbindelse, men ikke via USB. Så måske den er bedre, omend jeg ikke gider bruge den hver gang. 

 

Jeg har ikke umiddelbart nogen ikke-monteret enheder, men har dog nogle parallelkoblet tryk som jo naturligvis ikke er forbundet i Visual. Meeen det har standard IHC programmerne fra LK jo også.

 

Min projekt fylder 4 MB, men jeg bruger ikke Scene til andet en email.

 

Jeg ringer til LK, og så skriver jeg her hvis jeg får et brugbart svar. 

 

Tak for indlæg.

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Har prøvet mig lidt frem. Problemet er i midlertidigt at controlleren skal have kørt i et stykke tid inden den laver spas ved ny forbindelse. Det er lykkedes mig at fremprovokere fejlen en siden via netværksforbindelse, men ikke via USB. Så måske den er bedre, omend jeg ikke gider bruge den hver gang. 

 

Jeg har ikke umiddelbart nogen ikke-monteret enheder, men har dog nogle parallelkoblet tryk som jo naturligvis ikke er forbundet i Visual. Meeen det har standard IHC programmerne fra LK jo også.

 

Min projekt fylder 4 MB, men jeg bruger ikke Scene til andet en email.

 

Jeg ringer til LK, og så skriver jeg her hvis jeg får et brugbart svar. 

 

Tak for indlæg.

 

Thomas

Fandt du ud af hvad der var galt ?, hvilken hw version har du ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok