Hop til indhold

Recommended Posts

Brudt ned?? Er der slet ikke noget der virker?

 

Hvilken firmware har du i controlleren?

 

 

Jeg har ikke oplevet problemer med skift til sommertid. Jeg kører med fw 2.7.168. Den har også selv skiftet til sommertid, selvom der var annonceret at det pr. 1. marts, ikke længere var muligt via den tidsprotokol IHC anvender til at synkronisere tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ver 2,7,166 kan se at den er fra den 19-4-2012

Jeg har ikke prøvet det før i de 5 år vi har haft ihc.

 

Ingen tryk virker, Noget af lyset som er styret af skumring og pir, lyser konstant.

 

Prøvede med det samme at tilslutte controler via. usb (plejer at bruge lan) men kan ikke komme i kontakt  på verken den ene eller anden måde.

 

Er lidt bange for at jeg skal hen og starte forfra med Fireware

 

Eller har I et bedre bud

Link til kommentar
Del på andre sites

Ver 2,7,110

Jeg har ikke prøvet det før i de 5 år vi har haft ihc.

 

Ingen tryk virker, Noget af lyset som er styret af skumring og pir, lyser konstant.

 

Prøvede med det samme at tilslutte controler via. usb (plejer at bruge lan) men kan ikke komme i kontakt  på verken den ene eller anden måde.

 

Er lidt bange for at jeg skal hen og starte forfra med Fireware

 

Eller har I et bedre bud

 

2.7.110 er ikke firmware, men Visual software.

 

Der var et lignende problem med en firmware (kan bare ikke huske hvilken, men tror det var enten 2.4.816 eller 2.6.122) tilbage i 2009, da vi skiftede til vintertid.

Jeg ville klart opdatere controlleren til nyeste firmware. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Spændende?  Men ja, det første jeg prøvede var at slukke for controlleren, efter at jeg ikke kunne komme i kontakt via usb, hvilket også hjalp, men det er ikke lykkes mig endnu at opdatere.  Program skriver at det ikke kan lykkes at bringe controller i opgarderrings tilstand, pga controller stadig kører i afviklings-tilstand

Link til kommentar
Del på andre sites

uha, nu kom der hul igennem og opdateringen er i gang :-)

 

Efter endt firmware opdatering og indlæsning af sikkerhedsprogram så virker alt igen.

 

Tror at det havde været nok at slukke for controlleren i 5-10 sekunder som Torben skrev. Men for at være på den sikre side så blev det hele downloadet og installeret igen.

 

 

Tak igen Torben S.

Link til kommentar
Del på andre sites

Spændende?

 

Spændende - som i katastrofe, hvis det var lykkedes at lave samme problem i en nyere firmware. :D

 

uha, nu kom der hul igennem og opdateringen er i gang :-)

 

Efter endt firmware opdatering og indlæsning af sikkerhedsprogram så virker alt igen.

 

Tror at det havde været nok at slukke for controlleren i 5-10 sekunder som Torben skrev. Men for at være på den sikre side så blev det hele downloadet og installeret igen.

 

 

Tak igen Torben S.

 

Super at det forhåbentligt kører som planlagt igen. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok