Hop til indhold

Kan I Anbefale En Billig Og God Ihc Installatør I Roskilde


Recommended Posts

Hej

 

Jeg har en TermIHC controller som jeg gerne vil have skiftet ud til nyeste model, med viewer.

Kan i anbefale en god installatør der kan klare sådan en opgave i Roskilde området?

 

Jeg har selv listen over installatører fra LK.DK, men den viser jo intet om hvorvidt kunderne var tilfredse med installatørernes arbejde.

Så jeg håber nogen herinde måske har lidt erfaringer med installatører, de gerne vil dele ud af :-)

 

Mvh

Harding

Link til kommentar
Del på andre sites

Selve udskiftningen er ikke noget større problem,. Det kan man selv klare hvis man er kyndig med en skruetrækker. ;-)

Det der er mest arbejde med er nok programeringen, og her vil du formentlig afligevel selv ind over på et tidspunkt, så det kan man også ligesågodt gå igang med at lave selv.

Men hvis det bare er pga funktionalitet og man ikke "gider" sætte sig ind i det, så må vi håbe der er nogen der kan komme med en anbefaling.

Link til kommentar
Del på andre sites

Selve udskiftningen er ikke noget større problem,. Det kan man selv klare hvis man er kyndig med en skruetrækker. ;-) Det der er mest arbejde med er nok programeringen, og her vil du formentlig afligevel selv ind over på et tidspunkt, så det kan man også ligesågodt gå igang med at lave selv. Men hvis det bare er pga funktionalitet og man ikke "gider" sætte sig ind i det, så må vi håbe der er nogen der kan komme med en anbefaling.

 

Kræver det ikke en eller anden form for autorisation at skifte controlleren?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis der forefindes 230v/400v under samme tavlelåg, må du ikke tage låget af, medmindre du er ansat i en autoriseret elvirksomhed. Men som du kan forstå, afholder det ikke flertallet af brugerne herinde! :-)

Men kan fortælle at du gerne må skifte stikkontakter og afbrydere, hvis der sidder et Hfi/HPFI foran installationen. Er dog en rigtig god idé at slukke for strømmen!

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok