Hop til indhold

Kontakter Reagere Langsomt


 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

hvad har man lavet, når ens kontakter er begyndt at reagere langsomt ? når man klikker på lys kontakten, går der nogen sekunder inden lyset tænder, det er ikke alle kontakter der gør det kun nogen af dem.

kan ikke rigtig finde en sammenhæng i dem der er sløve.

Link til kommentar
Del på andre sites

okay lidt underligt, når jeg kigger i servicesview står den og laver en masse på en udgang, den bliver ved med at står og skifte on off på nedestående,

2013.01.01 18:45:42 Lokalt Datalinje indgangen med adressen 2:11 blev aktiveret = On

 

men jeg syntes ikke jeg har noget på den udgang

Link til kommentar
Del på andre sites

det var en temperatur sensor i stuen, den var koblet til mit inputmodul men ikke forbundet til noget i mit program, koblede den op i ihc visual og genstartede controlleren, og nu kører alt normalt.

det lyder da bare mærkligt at det kunne være skyld i det med lyset, gør det ikke ??

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej alle

 

hvad har man lavet, når ens kontakter er begyndt at reagere langsomt ? når man klikker på lys kontakten, går der nogen sekunder inden lyset tænder, det er ikke alle kontakter der gør det kun nogen af dem.

kan ikke rigtig finde en sammenhæng i dem der er sløve.

 

Dette problem opstår hvis man har brugt samme indgang (og vist nok også med udgange...) flere gange på forskellige produkter.

Link til kommentar
Del på andre sites

det var en temperatur sensor i stuen, den var koblet til mit inputmodul men ikke forbundet til noget i mit program, koblede den op i ihc visual og genstartede controlleren, og nu kører alt normalt.

det lyder da bare mærkligt at det kunne være skyld i det med lyset, gør det ikke ??

Jeg tror det var controler genstarten som løste problemet. Som LK siger. Det er jo bare en PC. De skal genstartes ind i mellem. :angry:

Jeg er efterhånd holdt om med at undre mig over hvilke IHC underligheder jeg kan løse ved at genstarte controleren. :blink:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Har haft samme fejl. Grunden var som før omtalt, at en temp sensor var forbundet til en indgang, men ikke tilføjet i programmet.

Har testet ved at fjerne den uden at genstarte, så kørte alt normalt, satte den på igen, og den blev langsom.

 

Der er en bug.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Har haft samme fejl. Grunden var som før omtalt, at en temp sensor var forbundet til en indgang, men ikke tilføjet i programmet.

Har testet ved at fjerne den uden at genstarte, så kørte alt normalt, satte den på igen, og den blev langsom.

 

Der er en bug.

Har du rapporteret den bug til LK?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok