Hop til indhold

Integration mellem Sonos og IHC


Recommended Posts

Se:

http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2088-web-baseret-ihc-remote/?p=24892

 

Nogle gange er det måske nemmere bare at benytte knappen ved døren til badeværelset om morgenen, end at skulle til at rode med først at finde en Ipad/mobil eller lign. starte en app. osv.osv.

Det er nok bare mig der så render rundt med telefonen inden for rækkevidde :-)

Syntes da den er tættere på mig end en hvilken som helst kontakt i huset.

Så jeg vil da hellere have en meget mere fleksibel programmering/visualiserings platform til IHC, end skulle betjene mit anlæg på en kontakt på væggen hvor man ikke kan udvælge kunstner eller playlister visuelt f.eks

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo jo. Det varer såmænd nok heller ikke så længe inden der ikke er kontakter ved dørene men hænger en tablet/Ipad.

Et wireless tryk koster rask væk 500,- så der er ikke så langt til en tablet som jo fåes til u. 1.000,-

Ja, lige præcis det faktum illustrerer jo det vanvittige prisniveau LK prøver at fastholde, samtidig med at de efterhånden er gået totalt døde i produktudvikling og udvide mulighederne for anvendelse, når man sammenligner med løsninger fra andre lande/firmaer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 weeks later...

Ja, lige præcis det faktum illustrerer jo det vanvittige prisniveau LK prøver at fastholde, samtidig med at de efterhånden er gået totalt døde i produktudvikling og udvide mulighederne for anvendelse, når man sammenligner med løsninger fra andre lande/firmaer.

For mit vedkommende er grunden til jeg vil styre Sonos lige dele sjov for at finde ud af det og muligheden for at lave en sluk alt som også stopper musikken.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok