Hop til indhold
  • 0

Strømforsyning dimensionering


Joe
 Share

Spørgsmål

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Nej ikke umiddelbart.Men i Online kurset her:http://lk.dk/sites/Lauritz%20Knudsen/professionel/uddannelse/online-kurser/ihccontrol_webtest/index.htmgennemgåes et eksempel på beregningen med disse værdier:Output 230 V 150 mAOutput 24 V 10 mAInput 24 V 7 mADiode 24 V 1 mAController 75 mAUdover disse skal du lægge PIR, skumringssensor og lign.De passer dog ikke hlet overens med de værdier du kan finde i dette skema til beregning af backup tider:http://lk.dk/download/software/backuptidsudregning_30062006.xlsMen med disse informationer burde du kunne lave en beregning selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Blev selv lidt nysgerrig og samlede lige lidt info fra LK´s kataloger/dokumentations sider i vedhæftede.Bemærk: Input og output modelernes forbrug er "justeret" så de svarer til minimum forbrug + 1 ind/udgang aktiveret.Så passer det beregnede forbrug i skemaet ihverttilfælde meget godt med mit aktuelle.Har lige målt at min PSU trækker 0,11A*214V=23,54W.1-e2e8269898e23a2966a0b83006544150.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Finders der et skema til dimensionering af strømforsyningen af et IHC anlæg?Strømforsyning findes i 15W + 72W. Men hvordan kan man være sikker på at have nok i en 72W forsyning ved i stort anlæg.
Der har på et tidspunkt eksisteret et regneark som man skulle bruge for at beregne hvor lang tid batteri backuppen ville virke i tilfælde af strømsvigt. Jeg ved ikke om det regneark fortsat findes, og om det kan bruges til det du søger.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak Til Lars for at lave det fine skema, det sparer mig for arbejdet :).Jeg vil lave det indgå i dokumentionen frem over.Det giver et hurtig overblik over forbruget, og man kan også se om der er plads til at kører varmestyrring med ind over.Jeg tænker her på 24 V´s telestater.lk.dk/download/software/backuptidsudregning_30062006.xlser også brugbart til beregningen af backup tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok