Hop til indhold
  • 0

Wep sceneview sms eller e-mail alarm


Henning Christensen
 Share

Spørgsmål

Hvordan virker det.Jeg har lavet fået det hele til at virke i sceneview men hvordan får jeg alarmen til at sende mig en e-mail evt. sms når der er alarm. Jeg kan ikke rigtig se hvor jeg skal skrive mobil nr. eller e- mail, bliver det hentet automatisk fra min opsætning på kontrollere, jeg kan tænde og slukke for lyset over min mobil jeg har ikke fået alarmen til at virker i nu.Håber der en dygtig mand/kvinde der kan hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hvordan virker det.Jeg har lavet fået det hele til at virke i sceneview men hvordan får jeg alarmen til at sende mig en e-mail evt. sms når der er alarm. Jeg kan ikke rigtig se hvor jeg skal skrive mobil nr. eller e- mail' date=' bliver det hentet automatisk fra min opsætning på kontrollere, jeg kan tænde og slukke for lyset over min mobil jeg har ikke fået alarmen til at virker i nu.Håber der en dygtig mand/kvinde der kan hjælpe.[/quote']Nu er det noget siden jeg sidst har rodet med service view, men hvis jeg husker ret, så sætter du din E-mail adr. under opsætningen af din controler/viewer. SMS understøttes mig bekendt ikke, medmindre du køber en trejdeparts SMS boks. Dem findes der tilgengæld såvidt jeg ved flere af.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej HHCLK har som insins skriver, i skrivende stund ikke et produkt som understøtter SMS afsendelse direkte.Du kan downloade en hjælpefil her, som beskriver hvordan e-mail kontrollen konfigureres:http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/Manualer-List.page?LK IHC hjælpefil, afsnittet IHC Viewer->IHC SceneDesign.Så vidt jeg husker har det også tidligere været oppe her på sitet, prøv med søgefunktionen.Som et alternativt til et stykke 3. parts hardware som kan afsende SMS'er, kan du eventuel benytte en e-mail til SMS gateway. Jeg benytter selv følgende, som jeg er rigtig godt tilfreds med. Der vil selvfølgelig være et mindre delay fra e-mailen afsendes og ind til du modtager SMS'en, men generelt snakker vi 10 - 15 sekunder synes jeg at erfare.https://www.cpsms.dk/login/index.phpHåber ovenstående kan hjælpe dig på vej.Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok