Hop til indhold
  • 0

Wireless stikkontakt driller


Kenneth Kryger Sørensen
 Share

Spørgsmål

Jeg har en LK IHC Wireless Stikkontakt (1½ modul LK FUGA) som driller mig.Problemet er, at jeg ikke kan få lov til at styre den "fuldt ud" fra min Controller. Hvis jeg tænder på kontakten (altså fysisk trykker på kontakten), så kan jeg godt på lov til at sætte udgangen på "Off" via Service View programmet og lampen, som jeg har tilsluttet slukkes så også.Men hvis jeg så sætter Udgangen til "On" via Serview View, så sættes den til "Off" igen helt automatisk efter 2-3 sekunder og i mellemtiden tændes lampen ikke?Er der nogen som har nogle forslag til hvordan jeg fejlfinder på dette problem?

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Jeg har en LK IHC Wireless Stikkontakt (1½ modul LK FUGA) som driller mig.Problemet er' date=' at jeg ikke kan få lov til at styre den "fuldt ud" fra min Controller. Hvis jeg tænder på kontakten (altså fysisk trykker på kontakten), så kan jeg godt på lov til at sætte udgangen på "Off" via Service View programmet og lampen, som jeg har tilsluttet slukkes så også.Men hvis jeg så sætter Udgangen til "On" via Serview View, så sættes den til "Off" igen helt automatisk efter 2-3 sekunder og i mellemtiden tændes lampen ikke?Er der nogen som har nogle forslag til hvordan jeg fejlfinder på dette problem?[/quote']Jeg har set tilsvarende problemer med mine wireless stikkontakter, når jeg sluttede en billig lavenergi arbejdslampe til. Mit problem var dog at stikkontakterne tændte igen af sig selv. :angry: Dit problem kan dog måske godt være det samme. For at afklare dette, skal du sørge for at du teste stikkontakt med en god gammel dags glødelampe, el-radiator, støvsuger eller andet som ikke har meget moderne elektronik indbygget, og som er godt gammeldag strøm slugende.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er også den mulighed at stikkontakten har været anvendt i stand alone sammenhæng uden controller.Så skal alle links/scenarier i den slettes før den linkes til en controller.Der har været flere indlæg om emnet bla. denne:http://www.ihc-user.dk/index/fejlrapportering/hardware/nulstilling-af-wireless-dimmer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
For at afklare dette' date=' skal du sørge for at du teste stikkontakt med en god gammel dags glødelampe, el-radiator, støvsuger eller andet som ikke har meget moderne elektronik indbygget, og som er godt gammeldag strøm slugende.[/quote']Tak for hjælpen. Konen hårtører trækker åbenbart strøm nok når der skal testes... ;)Heldigvis gør det el-trace som skal sidde i kontakten også det - det var bare lidt temmere at teste tænd/sluk med en lampe - men det gik så ikke...
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok