Hop til indhold
  • 0

Ændring af fora grupper.


Lars1
 Share

Spørgsmål

Jeg har lagt et indlæg i generelle indlæg, omkring IHC og en evt. kommende understøttelse af m-bus m.m. Jeg kan se at tilsvarende indlæg tidligere er blevet lagt i andre fora, og jeg er da heller ikke sikker på hvor indlægget reelt høre hjemme. Jeg vil derfor forslå en mindre ændring i den måde forane er organiseret på, således at der f.eks. er 3-5 grupper, med hver 3-5 fora. Det kunne f.eks. se ud som nedenstående.

 

Generelt:

  • Generelle regler og retningslinier (eksisterende fora)
  • IHC-User (sammenlægning af Generelt og endnu bedre)
  • Generelle spørgsmål (Sammenlægning af Generelle spørgsmål og Teknik)
  • Køb, salg og bytte (eksisterende fora)

Nyheder:

  • LK nyheder (eksisterende fora firmware)
  • Rygter (nyt fora)
  • Andre nyheder (nyt fora)
  • Ønsker til IHC (nyt fora)

Produkter:

  • LK Produkter (eksisterende fora)
  • Tredjepart Produkt (eksisterende fora)
  • HW fejl (tidligere hardware fora)
  • SW fejl (tidligere Software fora)
  • Vis mig din IHC tavle (eksisterende fora)

Programering:

  • Projekter hjælp (eksisterende fora)
  • IHC Visual 2.0 (eksisterende fora)
  • IHC Visual 1.0 (eksisterende fora)
  • Microsoft .NET API/SDK (eksisterende fora)
  • Vis mig dit IHC projekt (ny fora)

 

Jeg har ikke sat mig specielt godt ind i de enkelte fora endnu, så det kan sikkert organiseres bedre, men jeg synes grundlæggende der er for mange grupper med for få fora, hvilket gør forane listen uoverskuelige. Derudover synes jeg der mangler et par fora, som specifikt omhandler nyheder og rygter.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er ved at være en gammel post denne.... men stadig meget relevant. Jeg har prøvet at rette lidt ind efter dit forslag, som jeg syndes ret godt om. Vi må se om det giver anledning til flere rettelser. Jeg skal dog lige bruge lidt test tid til at se om man kan sammenlægge to fora. :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok