Hop til indhold
  • 0

Hvordan samles Link kablernes "0"


Dan Knudsen
 Share

Spørgsmål

HejHar flere "løse" link kabel "0" ender som skal monteres sammen i tavlen. Fra PIR, Temp følere etc. Skal der bruges en klemrække eller hvordan gøres det rigtigt?En har nævnt noget med en SAK klemrække men jeg kan ikke finde det online.Da jeg er amatør har jeg brug for gode råd så jeg får lavet det rigtigt.På forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej MartinTak for dit svar, hvilket gjorde at jeg opdagede at jeg har formuleret mit emne forkert. Der er "0" nok at tage af og de er monteret.Hvis jeg forstår det korrekt så skal alle PIR og TEMP følere have konstant 24v. Det er den forsyning som jeg er usikker på.Kan jeg forsyne dem fra klemmerne på indgangsmodulerne eller skal jeg fordele dem med nogle stykker pr. 24v output modul? Eller gøres det på en helt anden måde?Jeg har ca. 10 stk PIR og 14 TEMP følere fordelt på tre etager.på forhånd tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Hej MartinTak for dit svar' date=' hvilket gjorde at jeg opdagede at jeg har formuleret mit emne forkert. Der er "0" nok at tage af og de er monteret.Hvis jeg forstår det korrekt så skal alle PIR og TEMP følere have konstant 24v. Det er den forsyning som jeg er usikker på.Kan jeg forsyne dem fra klemmerne på indgangsmodulerne eller skal jeg fordele dem med nogle stykker pr. 24v output modul? Eller gøres det på en helt anden måde?Jeg har ca. 10 stk PIR og 14 TEMP følere fordelt på tre etager.på forhånd tak.[/quote']Det er samme 24V der er i hele systemet hvid du kun bruger en strømforsyning og så kan du uden problemer tage 24V ud hvorcdet passer dig.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har i mellom modulene satt inn 1 blå og en grå av denne typen: http://www.jfk.no/rekkeklemmer/skruklemmer/wdk-2-etg-3/wdk-2-5-zqv-5Der samler jeg alle 24V og 0V i bakre klemmer, og så samler jeg alle kabler fra led i lysbryterer i fremre klemmer, sammenkoblet med en leder fra 0utput 24 som styrer når LED skal være på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok