Hop til indhold
  • 0

Programmering af Alarm


Allan Rasmussen1354922292
 Share

Spørgsmål

Hej,Jeg er gået total kold i programmering af min alarm og vil derfor høre, om der er en venlig sjæl som kan banke en FB sammen til mig?Jeg har følgende komponenter:1 kodetastatur.5 Alarm-Pir.Backupmodul.Jeg skal bare kunne til- og frakoble alarmen på kodetastaturet som er placeret udvendigt.Lyder simpelt, men er som sagt gået helt kold...Håber i kan hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Igen,Har prøvet med testblokken og det er desværre det samme.Jeg indtaster koden, grøn og rød diode lyser hvorefter grøn slukker og rød lyser konstant.Jeg kan til gengæld få lyset til at reagere på min kode. Det tænder og slukker nå jeg indtaster den.Har vedhæftet mit program, håber det kan hjælpe.bad.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Tusind tak for de hurtige svar.Har programmeret det hele nu.Jeg kan dog ikke få sat alarmen til.Når jeg taster min brugerkode (den på plads 1) lyser både rød og grøn diode' date=' hvorefter den grønne slukker og den røde forbliver tændt.Hvad gør jeg galt?[/quote']Du gør ikke noget galt.Det er sådan det er tiltænkt :) Rødt lys: Alarmen er slået tilGrønt lys: Alarmen er slået fra
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ved ikke helt præcist hvad det indebærer.Men har nu prøvet at åbne IHC ServiceView. Klikke på LK IHC Status og sat den på off.Dioden lyser stadig grøn. også hvis jeg sætter den på on.Ved ikke om det betyder noget, men jeg kan se at mine pir står på "on" i ServiceView.Magnetkontakter og sabotage står også på "on"Skal jeg ændre nogle af de værdier i ServiceView, hvis ja, skal jeg så ændre "aktuel værdi" eller "initial værdi"?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0