Hop til indhold

Nybegynder med nyt IHC hus


Recommended Posts

Hej IHC-UsersJeg er den nye lykkelige ejer af et hus med ICH. Men jeg kender desværre ikke ret meget til det. Hvad skal jeg starte med at læse, for at sætte mig ind i systemet?Alle forslag er meget velkommen.P.S.Har desværre ikke overtaget huset endnu, så jeg ved ikke lige hvad det er for noget ICH der er installeret./Trolle

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej IHC-UsersJeg er den nye lykkelige ejer af et hus med ICH. Men jeg kender desværre ikke ret meget til det. Hvad skal jeg starte med at læse' date=' for at sætte mig ind i systemet?Alle forslag er meget velkommen.P.S.Har desværre ikke overtaget huset endnu, så jeg ved ikke lige hvad det er for noget ICH der er installeret./Trolle[/quote']Synes du skal starte med at læse manualen, for at sætte dig ind i det.http://www.lk.dk/download/Manualer/IHCManualMarts2010.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites

er det en nybyg som i er ved at få lavet ?hvis ja, så er mange elektrikkeres ambitions niveau ikke ret stort, du får sikkert velkommen hjem lys, og et sluk alt. -og hvis det ikke er mere end det, så er det næppe de ekstra penge værd (min mening!)men hvis du har brugt tid på at specifere hcad du kunne tænke dig fra starten af, og måske forberede ting som måske skulle laves senere, så er jeg sikker på at det bliver et hit.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok