Hop til indhold
  • 0

virtuelle" skumringsrelæ


Nicolai
 Share

Spørgsmål

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hej er der nogle der har erfaring med et "virtuelt skumringsrelæ - er det noget der virker? og hvor kan jeg finde sådan en fb.Jeg skal bruge det til at styre en pir der sidder for tæt på mine spot. Eller ar der andre god ide til min lille udfordring.VH Nicolai:P
Nu skriver du din PIR sidder for tæt på dine spots. ER det din PIR, eller mener du dit skumringsrelæ er monteret for tæt på dine spots? Det er nemlig ligemeget om en PIR sidder og bliver oplyst, da den registrerer bevægelse ligemeget om der er lyst eller mørkt.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Ja det er min pir men med det indbyggede skumringsrelæ. Det er dette skumringsrelæ der bliver påvirket når lyset tændes.vh Nicolai:dry:
Hvilken PIR er det? Har skumringsrelæet i PIR'en sin egen indgang?Jeg har nemlig lavet en funktionsblok til en anden bruger herinde, hvis skumringsrelæ sidder for tæt på en spot. Den fungerer på den måde, at man godt nok bruger skumringsrelæet til at bestemme hvornår der bliver mørkt. Når det så bliver aktiveret, "låses" der for skumring i blokken, så lyset ikke slukker igen, og der bruges så 24 solopgangstider til at bestemme hvornår der bliver lyst igen. Ved ikke om du kan bruge det til noget?
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej er der nogle der har erfaring med et "virtuelt skumringsrelæ - er det noget der virker? og hvor kan jeg finde sådan en fb.Jeg skal bruge det til at styre en pir der sidder for tæt på mine spot. Eller ar der andre god ide til min lille udfordring.VH Nicolai:P

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har nogle gange brugt dette (helt virtuelt er det jo ikke ). Fantastisk syntes jeg! Det tager 2min at montere i tavlen. Der skal ikke trækkes kabler ud i installationen, og der er ikke noget skumringsrelæ som hænger ude og bliver ødelagt af vind/vejr og bliver gul som det almindelige.

 

Du indtaster bare lokation og sprog, så skulle den selv ordne resten +/- 120min om nødvendigt.

 

Prisen er vist ca 30kr mere end det almindelige skumringsrelæ.

 

Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har nogle gange brugt dette (helt virtuelt er det jo ikke ). Fantastisk syntes jeg! Det tager 2min at montere i tavlen. Der skal ikke trækkes kabler ud i installationen, og der er ikke noget skumringsrelæ som hænger ude og bliver ødelagt af vind/vejr og bliver gul som det almindelige.

 

Du indtaster bare lokation og sprog, så skulle den selv ordne resten +/- 120min om nødvendigt.

 

Prisen er vist ca 30kr mere end det almindelige skumringsrelæ.

 

Henrik

 

Hej Henrik.

 

Har du glemt et link eller lign. ???

Synes ikke lige at jeg kan se, hvad det er for et produkt du henviser til. :-)

 

Mvh

TP

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Håber du kan bruge dette:

 

SKUMRINGSRELÆ IC ASTRO 1C 10A

EAN: 36.06480.179631 Grossistnr.: 3323140000 Varetekst: SKUMRINGSRELÆ IC ASTRO 1C 10A Mellem beskrivelse: Programering af 84 timerindstillinger iht. Sol op og nedgang +/- 120 min forbrug 3 VA, B 90 mm Gruppe: 2480 - FOTOTASTERE, INDUKTIVE-KAPACITIVE ULTRALYDSAFTASTE UNSPSC: 39121500 ALEM 09:   Varetype: 110 - 492 SCHNEIDER - DIN-SKINNE KOMPONENTER - SP RoHS kompatibel: Ja     Leverandør: SCHNEIDER ELECTRIC Type betegnelse: CCT15224 Minimum køb: 1 Kabelafsk.: Nej

  3606480179631p.jpg

 

http://www.wattoo.dk/skumringsrelae-ic-astro-1c-10a-3323140000

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok