Hop til indhold
  • 0

B&o IR modtager


Kurt Bjerre
 Share

Spørgsmål

14 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Den skal jeg lige have uddybet.Når kablet sidder i, er det kun B&o modulet der ikke reagerer jf. ovenstående, alt andet virker!!Det ser ud som om følsomheden på Ir modtageren er næste lig nul.Underligt efter som den jo er et input modul nøjagtig som andre, bare med væsentlig længere kabling.Jeg kan ikke rigtigt se noget fornuft i det, specielt ikke efter at en kolega har et anlæg hvor lige det her, ikke er et problem. (Nøje afprøvet iøvrigt)Man kan så spørge sig selv hvorfor kablet skal sidde der når det åbenbart snupper følsomheden fra Ir'en. Jo ser i, det er såmænd fordi jeg er ved at lave et program der via IHC service skal agere en form for Viewer.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ja, problemet er der kun når Com. kablet er sat til.Jeg har nu ogå prøvet at flytte Ir modtageren helt ud til Controleren, men lige lidt hjælper det, følsomheden er lig nul !!Min teori er om det evt kan være støj fra Pc,en der interferer og der med skaber forstyrrelser for B&o modtageren.Jeg har prøvet med flere Pc'er / Notebook's men med samme resultat.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg nåede, inden jeg rejste på ferie for 3 uger siden, at prøve med en anden IR modtager. Det løste alle problemer !!!!Jeg kontaktede efterfølgende Lk kundeservice , som gav en super :) service.Man havde ikke hørt om problemet før, men tilbød U/B ombytning af produktet.Det er nu sket, så jeg kan som i det sidste indlæg kun anbefale LK's kundeservice.Tak for indlægene.:) Kurt Bjerre

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

kurtbjerre skrevet:

Jeg nåede, inden jeg rejste på ferie for 3 uger siden, at prøve med en anden IR modtager. Det løste alle problemer !!!!Jeg kontaktede efterfølgende Lk kundeservice , som gav en super :) service.Man havde ikke hørt om problemet før, men tilbød U/B ombytning af produktet.Det er nu sket, så jeg kan som i det sidste indlæg kun anbefale LK's kundeservice.Tak for indlægene.:) Kurt Bjerre
selv LK kan lave en fejl i produkterne..men dejligt du fik det løst
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok