Hop til indhold
  • 0

radiator


Daniel Raahauge
 Share

Spørgsmål

Hej alleEr ny IHC bruger, har lige købt mig et system og skal til at ha monteret det hele.kan godt være jeg kan finde svaret her på forumet, men syntes ikke rigtig det er lykkedes mig.Jeg vil gerne kunne styre mine alm. radiatore med mit ihc, via en rum termostat føler, og en eller anden form for 24v radiator ventil.Kan dette lade sig gøre, og hvis ja hvilken ventil skal man bruge???Håber der er nogen der vil hjælpe en nybegynder :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Hej alleEr ny IHC bruger' date=' har lige købt mig et system og skal til at ha monteret det hele.kan godt være jeg kan finde svaret her på forumet, men syntes ikke rigtig det er lykkedes mig.Jeg vil gerne kunne styre mine alm. radiatore med mit ihc, via en rum termostat føler, og en eller anden form for 24v radiator ventil.Kan dette lade sig gøre, og hvis ja hvilken ventil skal man bruge???Håber der er nogen der vil hjælpe en nybegynder :-)[/quote']HejHvis du søger i forrummet kan du finde massere af indlæg om varmestyring. Om indlæggende er om gulvvarme gør ikke så meget, det er samme måde det styres på og de samme dele du skal bruge. Hvis du har Danfoss ventiler til dine radiatorer skal du bare købe en adapter.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det er perfekt, jeg har nu sagt til min smed han skal monter telestater på mine radiatore.Jeg har en stue på ca. 50 m2, ned 1 radiator i hver ende og en i gangen ved siden af hvor der er åben til med en halv mur. Hvordan gør jeg bedst mht, til varme føler? montere man en pr. radiator eller en fælles??

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok