Hop til indhold

IRemote Android app


Kvade
 Share

Recommended Posts

Gratis version - er der en forskel mht funktionalitet ?/michael
Hej Michael,Ja gratis version er blot ment som en test af App'en virker med ens controller. Dvs. kan downloade projektfil, og udfører tænd/sluk. Betalingsversionen (IRemote Viewer) har derimod langt flere features:- Se hvad der er tændt/slukket/dimmerniveau- Aflæsning af temperaturfølere- Styring af dimmere- Kommunikation med controlleren er optimeret, så alle kommandoer er meget hurtigere (eks. tænd/sluk)- Favoritliste- Sletning af resurser som man ikke finder nødvendige.- Flere input/output resurser understøttet.Mao. alt ny udvikling sker på betalingsversionen.Mvh Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

dejligt med noget nyt :silly: ville det være muligt at sortere ens favoritter eller er det bestemt hvor på listen de ligger
Jeps' date=' det kan vi sagtens arrengere. Sortering efter Lokation' date=' resource-type ?Mvh Morten[/quote'']som det er nu er det vel efter lokation og resosourse type, så hvis man ikke kan vælge løs selv tror jeg resource type ville være fint, så vil dæmpere og alle temp følere stå sammen ikkeog igen du gør sørme et godt arbejde mvh michael
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg har en wireless dimmer som ikke bliver vist. På et tidspunkt var det muligt at vælge mellem 2 tast betjent "lampeudtag dimmer" og en knap betjent "lampeudtag dimmer touch". Jeg kan se i min sidste opdatering af IHC Virtual v. 2.6.64 at "lampeudtag dimmer touch" ikke længere kan installeres som modul.Men, det modul jag har i mit program virker godt, men bliver ikke vist i dit ellers dejlige IRemote program (betalings versionen). Jeg har forsøgt at vedhæfte vis-filen. Det er under lokation 1. sal syd værelse 7_1.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har en wireless dimmer som ikke bliver vist. På et tidspunkt var det muligt at vælge mellem 2 tast betjent "lampeudtag dimmer" og en knap betjent "lampeudtag dimmer touch". Jeg kan se i min sidste opdatering af IHC Virtual v. 2.6.64 at "lampeudtag dimmer touch" ikke længere kan installeres som modul.Men' date=' det modul jag har i mit program virker godt, men bliver ikke vist i dit ellers dejlige IRemote program (betalings versionen). Jeg har forsøgt at vedhæfte vis-filen. Det er under lokation 1. sal syd værelse [attachment=1609']2011-08-05.zip[/attachment]med venlig hilsenJens
Hej Jens,Jeg kigger på dit projekt med det samme, så må vi lige se om jeg har fået fjernet et produkt.Mvh Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

Den nye version er testet. Slider'en virker og knappen fortæller også at der er tændt. Hvis man bruger knappen fra slukket tilstand bliver lyset skruet langsom op fra 0% til 100% og man får ingen feedback om niveau og tændt og endnu et tryk gør ingen forskel. Så kan du venligst kigge på knappen igen? Ellers super fint program.Hilsen jens

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,Jeg vil gerne stille mig til rådighed (free of charge) mht. grafik til app'en, hvis den skal piftes lidt op.Jeg arbejder med diverse GUI-udvikling og grafik til hverdag, og jeg vil gerne bidrage til den fede app, som vi bruger hver dag herhjemme. Vi bruger den oftest til alm fjernbetjening, når vi er hjemme men også en gang i mellem udefra.Kodning har ikke min store interesse, men det grafiske har jeg rigtig godt styr på.Skriv til mig, hvis det har interesse og lad os tale om det...:-) RT

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa' date='Jeg vil gerne stille mig til rådighed (free of charge) mht. grafik til app'en, hvis den skal piftes lidt op.Jeg arbejder med diverse GUI-udvikling og grafik til hverdag, og jeg vil gerne bidrage til den fede app, som vi bruger hver dag herhjemme. Vi bruger den oftest til alm fjernbetjening, når vi er hjemme men også en gang i mellem udefra.Kodning har ikke min store interesse, men det grafiske har jeg rigtig godt styr på.Skriv til mig, hvis det har interesse og lad os tale om det...:-) RT[/quote']Hej RT, det lyder meget interessant. Har sendt dig en besked.Mvh Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok