Hop til indhold

Fjernbetjening til ihc alarm


Recommended Posts

OK. Der kan da også godt laves noget hvor man blot overfører et "signal" wireless som ikke fylder meget mere end selve batteriet. Men så skal man også have modtager + relæ + inputmodul.nu har jeg hverken store "håndværker" fingre eller små fine "dame" fingre, men min erfaring fra mobiltelefon taster/knapper er at de godt kan blive for små. LK´s virker tilpas efter min opfattelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

virker rigtig smartmen hvad nu hvis telefonen mister bt forbindelsen imens man er i huset
"Telefonen" eller den BT enhed man anvender bruges kun som "nøgle/kodetastatur" til at aktivere/deaktivere et relæ som styrer IHC ´n
eller hvad hvis man bruger heat set? kan man ha mere end en enhed logget på sin telefon adgangen ?
Det komer vist an på så meget. Alt efter type kan man have den parret med flere enheder. eksempelvis kan en PC jo også have flere BT forbindelser til både en Telefon og måske et headset samtidig, foruden et tastatur.
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok