Hop til indhold

opsætning af udstyr wiever


Recommended Posts

hej jeg søger lidt hjælp til opsætning af udstyri administrator delen har jeg givet tilladelser til at jeg kan få forbindelse, og jeg har indtastet controllerens ip adresse og routerensi routeren har jeg lavet port forwarding til ihc controllerenmin ip adresse er fundet på my.ipnår jeg taster min ip adresse:443 får jeg en ups fejl medellelsejeg prøvede først med min egen dlink router den er vel et par år gammel, der har ligget en opdarering til den på nd-link hjemmeside men den funker ikke mere, nu har jeg så prøvet at låne en anden router men får samme fejler der nogen rød lampe der lyser hos jer i forhold til jeg har skrevet det er garanteret en banalitet , jeg har gjort forkertmvh michael l

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MichaelNår du sidder internt på samme net, skal du kalde controllerens interne adresse eks: http://192.168.1.10Du kan sagtens kalde den direkte på port 80, så flytter den dig automatisk til port 443.portforwardings o.l. skal kun bruges, hvis du forsøger at fange din controller ude fra det "store" internet.Hjælper dette ikke, så prøv at skriv lidt oplysninger om hvilke adresser du har hvor..Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MichaelJeg antager at det er "ude fra" at du vil have fat i din kontroller.Jeg benytter selv en ZyXEL ZyWALL router, her er det ikke nok alene at foretage port forward, her skal der også laves en WAN -> LAN firewall regel som tillader trafikken. Måske der skal foretages noget lignende i din router?Jeg kan desuden i min browser (Microsoft IE 8) ikke alene anføre IP:PORT (xxx.xxx.xxx.xxx:yyyy), jeg skal angive http : //xxx.xxx.xxx.xxx:yyyy (selvfølgelig uden mellemrum, men undlader jeg dem her bliver det til et link)Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok