Hop til indhold

Netlon loft 360g PIR


diskoboy
 Share

Recommended Posts

Jeg skal bruge et par PIR, men ingen af de leverandører jeg normalt køber dele hos kan ikke længere skaffe disse her: http://www.ihc-user.dk/ihc-forum/20-tredjepart-produkt/8597-alternativ-til-ihc-pir-til-lysstyring?limit=10&start=10#10933Er der nogen der har andre gode alternativer? Jeg var lidt tosset med disse pga. de var små...

Link til kommentar
Del på andre sites

diskoboy skrev:

Jeg skal bruge et par PIR, men ingen af de leverandører jeg normalt køber dele hos kan ikke længere skaffe disse her: http://www.ihc-user.dk/ihc-forum/20-tredjepart-produkt/8597-alternativ-til-ihc-pir-til-lysstyring?limit=10&start=10#10933Er der nogen der har andre gode alternativer? Jeg var lidt tosset med disse pga. de var små...
Jeg havde selv i sin tid lidt problemer med at få dem, men efter et opkald direkte til netlon fik jeg dem faktureret via Lemvigh Müller.Morten
Link til kommentar
Del på andre sites

lars - det er da super cool!! Problem ligger så bare i at jeg allerede har monteret et par PL-dåser i loftet og med mindre du kender et par "holdere" så kan jeg kun bruge disse i de andre rum jeg også skal lave...mwi - har du nummeret til Netlon? Jeg har godt set dem på www.wattoo.dk men så også bare at der stod at de var udgået...

Link til kommentar
Del på andre sites

Servodans 41-400(230V AC) / 41-440 (24V DC kan også monteres i pl-dåser og er da også ganske fornuftige at se på.Ellers kan du måske bestille dem direkte ved Netlon?
JUBIIII!!!!! På netlon.dk kan man bestille dem. Har lige snakket med dem og firmaet lever i bedste velgående (eller har i hvert fald gjort de sidste 6-7 måneder).Det er dog pt kun muligt at bestille direkte via deres hjemmeside og altså ikke hos andre pt.
Link til kommentar
Del på andre sites

Så kom de hjem... og skal tilsluttes senere i weekenden :)Skal lige høre vedr. de ledninger der skal tilsluttes+ og - er jo nemme nok.PIR -> forbindes til input modulLUX -> forbindes til input modul (men skal ikke bruge den til noget så jeg sparer lige en indgang lige nu)Skal jeg fløjfe " - "-ledningen med til nul på input modulet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Så kom de hjem... og skal tilsluttes senere i weekenden :)Skal lige høre vedr. de ledninger der skal tilsluttes+ og - er jo nemme nok.PIR -> forbindes til input modulLUX -> forbindes til input modul (men skal ikke bruge den til noget så jeg sparer lige en indgang lige nu)Skal jeg fløjfe " - "-ledningen med til nul på input modulet?
Det behøver du ikke så længe ihc modulerne og pir forsynes fra samme strømforsyning (og det gør de vel?)
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok