Hop til indhold
  • 0

slukker alle stikkontakter til midnat, hjælp


kenneth1354922282
 Share

Spørgsmål

Vi har modtaget en komplet IHC installation, men af en eller anden årsag som jeg ikke kan finde så slukker alle vore stikkontakter omkring midnat, hvilket jeg syntes er en smule trælst.Nogen der har en ide om hvor og hvordan jeg slår det fra eller i hvertfald kan fjerne de stikkontakter jeg ikke vil have slukket.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Beklager, syntes bare ikke jeg kunne finde et svar. :-)Forresten.Er det bare noget jeg bilder mig ind eller burde min elektrikker ikke have brugt et andet modul si stedet for at lave alle modulerne som c blok.Alt strøm i vores hus slukker til midnat og så er det ligemeget om det er stik eller lampesteder.Jeg er nu ved at lave det hele om.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

fantasies skrev:

Beklager, syntes bare ikke jeg kunne finde et svar. :-)Forresten.Er det bare noget jeg bilder mig ind eller burde min elektrikker ikke have brugt et andet modul si stedet for at lave alle modulerne som c blok.Alt strøm i vores hus slukker til midnat og så er det ligemeget om det er stik eller lampesteder.Jeg er nu ved at lave det hele om.
Du er med på at du skal ind på LK´s hjemmeside og hente de nyeste funktionsblokke? Det er ikke sikkert der på det tidspunkt din elektriker programmerede huset var nye opdateringer til funktionsblokkene.Der kommer løbene nye opdateringer til firmware til controlleren og funktionsblokke.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Gode forklaringer kan der være mange af, men en af dem kunne være:Elektrikker har ikke arbejdet med IHC det sidste årstid og har bare brugt den CD der følger med Controlleren. Den kan have ligget på lager i laaaaang tid og derved være en meget gammel udgave.At han ikke har opgraderet til den seneste version tyder på at han ikke arbejder med IHC så tit ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok